maanantai 25. kesäkuuta 2018

6 FAKTAA MINUSTA PART.2

IMG_6431

1. Kuuntelen todella paljon syvällistä suomiräppiä. Oon kuunnellut sitä nuoresta asti, koska biiseihin oli niin helppo samaistua ja niiden avulla "selvisi" pahimmista hetkistä. Muun muassa Flowboysfam, Juno, Kapasiteettiyksikkö ja Juju ovat olleet nuorempana kovassa soitossa. Nykyäänkin nämä soivat mun Spotifyssä silloin tällöin, kun mieli on esimerkiksi maassa.

2. Mä uskon karmaan. Oon monesti mun elämän aikana saanut tähän vahvistusta ja uskonkin, että ilkeys kostautuu jossain vaiheessa tavalla tai toisella joko itselle tai jollekin läheisellä.

IMG_6440

3. Mulla on ollut nuorena todella monet erilaiset hammasraudat. Silloin ne tuntuivat ehdottomasti maailmanlopulta, varsinkin kun mulla oli samaan aikaan raudat sekä ylhäällä että alhaalla. No, onneksi kestin sen jo silloin.

4. Uskon, että kaikki tapahtuu syystä. Tätä koitan muistuttaa itselleni etenkin silloin kun elämä potkii päähän, koska usein niistä rankimmistakin kokemuksista on poikinut jotain hyvää, vaikka sen huomaamiseen onkin saattanut mennä jopa vuosia.

IMG_6413

5. Rakastan sitä jos mua rapsutetaan selästä. Tämä on ollut ehdottomasti mun mielihyvän lähde numero yksi lapsesta saakka.

6. Oon todella allerginen karvaisille eläimille. Mun siskolta löytyy kaksi kissaa ja aina kun nään niitä, joudun ottamaan allergialääkkeitä. Oon kuitenkin todella eläinrakas ja mulla on aina ollut haaveissa hommata oma koira, Bichon Frisé rodultaan.

Untitled

Edelliseen faktapostaukseen pääset tästä!

4 kommenttia:

  1. Mielenkiintoisia faktoja, näiden myötä saa aina tietää bloggaajasta vielä enemmän :) Harmi, että oot allerginen kissoille ja koirille :/

    VastaaPoista
  2. Sain pahan allergisen reaktion kissoista. Jouduin ambulanssinkin soittamaan, kun jouduin paniikkiin. Nyt olo hyvä ja allerginen reaktio mennyt lähes kokonaan pois, kiitos allergialääkkeiden. Oot hyvä bloggaamaan, jään seurailee.
    Kato minunkin blogi:
    www.ilonadblog.wordpress.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! Allergialääkkeet ovat kyllä ihan must, jos eläinten kanssa haluaa olla :(

      Kiitos, tervetuloa lueskelemaan!

      Poista