perjantai 15. kesäkuuta 2018

MUN KESÄPUKEUTUMISEN KULMAKIVET

Moikka ja ihanaa perjantaita! ♥ Nyt kun kesä todella on täällä, on sopiva hetki kertoa mitä juttuja kuuluu mun lemppareihin tänä kesänä. On sekä niitä jokavuotisia luottojuttuja kuin niitä kesän trendi-ihastuksiakin.

* lähteenä Esprit
MUN KESÄPUKEUTUMISEN KULMAKIVET

Off-shoulder paidat
Ehdottomasti mun tämän kesän lempparipaitoja! Multa löytyy itseasiassa tämän mallisia paitoja muutamassakin eri värissä, koska ne ovat mun mielestä vaan niin nättejä malliltaan. Ihastuin täysin myös tähän Espritin vihreään paitaan.. Ihan täydellinen 

Isot korvakorut
Yksi mun tämän kesän luottoasusteista! Kaupatkin oikein pursuavat erilaisia vaihtoehtoja ja jokaiselle varmasti löytyy se mieleisin malli ja väri. Kovin painavia versioita en tosin pitäisi usein, mutta kevyemmät pääsevät varmasti käyttöön niin kesän juhlissa kuin ihan vaikka illanistujaisissakin. Isot korvakorut vaan tuovat yksinkertaiseen asuun sitä jotain.

Värikkäät pikkulaukut
Mä tykkään ihan älyttömästi pikkulaukuista ja kesällä etenkin värikkäät yksilöt pääsevät usein käyttöön. Esimerkiksi musta mekko ja vaikkapa keltainen laukku vaan toimivat yhdessä niin hyvin!

Mekot 
Pakko myöntää, että mä olen vasta muutama vuosi sitten alkanut kunnolla lämmetä mekoille. Nykyään voisinkin pukea mekon aina vaan kun ulkona on lämmintä. Miten se mieli muuttuukaan..

MUN KESÄPUKEUTUMISEN KULMAKIVET

Farkkutakit 
Etenkin oversize -malliset miellyttävät mun silmää erityisen paljon. Niin rentoja ja kivan näköisiä päällä, tykkään!

Sifonkitopit 
Mun vaatekaapista löytyy valehtelematta niin sinistä, vihreää, mustaa, valkoista, punaista kuin vaaleanpunaistakin versiota. Tästä päästäänkin ylipäätänsä väreihin, jotka kuuluvat ehdottomasti mun kesäpukeutumiseen.

Sandaalit
Oli ne sitten korokepohjalliset tai tavalliset niin kyllä kiitos! Se tunne kun jalat saavat oikeasti hengittää, eikä tarvitse tuskailla sukat jalassa kuumalla ilmalla.

Kevyet housut
Yksi mun niin kevään kuin varmasti myös tämän kesänkin lemppareista. Mun mielestä vähän viileämpinä päivinä on vaan niin paljon mukavampi vetää jalkaan kevyet housut kuin farkut.

Sitten vielä pieni tietopaketti, jos Espritin verkkokauppa ei ole vielä ennestään sulle tuttu:

- Toimitus 1-3 päivässä ja toimituskulut vain 0,99e
- Maksutavat: luottokortti ja PayPal
- Ilmainen palautus

Kollaasien ihanat vaatteet ja asusteet löydät Espritin verkkokaupasta, jonne pääset suoraan klikkaamalla tästä!

4 kommenttia:

  1. Ihanat värimaailmat näissä kollaaseissa ♥

    www.shadesofscandi.com

    VastaaPoista
  2. Mäki oon ihan ihastunu farkkutakkeihin, mikä on siksi hassua etten omista yhtään sellaista D: Jos esim. kirppikseltä löytyisi sellainen halvalla, niin äkkiä kyllä kotiutuisi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, eikä! No toivotaan, että pian löytyisi :)

      Poista