maanantai 5. helmikuuta 2018

MUN KOTI

Vihdoin! Melkein jo puoli vuotta yksin asuneena onkin jo aika esitellä mun ensimmäistä omaa kotia teille :) Pieniä muutoksia tulee tietenkin välillä tehtyä, mutta eipä tästä niin sanotusti valmista tule koskaan. Poden koko ajan pientä sisustusinspistä, mutta etenkin tila tässä mun asunnossa on rajallista, joten on pakko hillitä itseään. 27 neliötä ovat toimineet mulla todella hyvin ja rakastan tätä mun pientä yksiötä ihan älyttömästi!

MUN KOTI
MUN KOTI

Ovesta sisään tultaessa heti vasemmalla puolella ovat peilikaapit ja oikealla kylpyhuone. Mun eteistä koristamaan on päässyt mun oma tekemä metallinen muistitaulu, pienet kaktukset sekä rasia avaimille.

MUN KOTI

Kylpyhuone on todella tilava ja mun vuokranantajan valitsemat laatat tuovat joka päivä ripauksen luksusta arkeen. Parasta on se, että pyykkitelineelle on tarpeeksi tilaa, eikä se käytössä häiritse muuta elämää. Iso suihkukaappi ja oma pesukone kruunaavat ehdottomasti kaiken.

MUN KOTI MUN KOTI

Mun keittiö on ehdottomasti yksi syy siihen, miksi olen innostunut ensimmäistä kertaa elämässäni tekemään ruokaa ja kokeilemaan uusia juttuja ja oikeastaan jopa tykkäämään siitä. Tuo pöytätaso toimii mulla niin ruokapöytänä kuin paikkana koulujuttujenkin tekemiseen. Uusin tulokas sisustuksen saralla eli karttajuliste Kuopiosta, löysi paikkansa tuosta tason yläpuolelta.

MUN KOTI MUN KOTI MUN KOTI MUN KOTI

Sohvapöydän virkaa mulla toimittaa kela, jonka maalasin valkoiseksi ennen tänne muuttoa. Sen lisäksi mun suosikkijuttuja "olohuoneessa" ovat mun piirustus, valkoinen puulaatikko, Pentikin poro sekä Hortensia -sarjan tyynynpäälliset.

MUN KOTI MUN KOTI

Rakastan sitä fiilistä, kun saa herätä auringonpaisteeseen ilman minkäänlaista kiirettä ja kaikki tuntuu sillä hetkellä niin älyttömän hyvältä. Olen viikonloppuisin nauttinut aikaisista herätyksistä ja hitaista aamuista erityisen paljon. Sänky + aamupala + tietokone = täydellinen kombo 

MUN KOTI

Kirsikkana kakun päällä on mun iso parveke. Tällä hetkellä siellä on mun polkupyörän lisäksi vain parvekekalusteet ja sisustustikkaat, joten jätin sen suosiolla kuvaamatta. Odotan ihan älyttömästi sitä, että keväämmällä saa laittaa sen taas kuntoon ja istua iltaa katsoen kaupungin valoja. Nämä upeat maisemat ovat kyllä ehdottomasti mun lempparijuttu tässä asunnossa! En varmaan kyllästy koskaan ihastelemaan niitä. Parasta on se, että nään tämän kaiken myös mun sängystä, kiitos kokonaan lasitetun parvekkeen 

Mitäs tykkäätte? Löysittekö jotain omia lempparijuttuja mun asunnosta? :)

16 kommenttia:

  1. Ihana asunto! Etenkin tuo vessa näyttää niin kivalta <3

    VastaaPoista
  2. Oi vau miten kaunis asunto! :)<3

    VastaaPoista
  3. Ihana sisustus, kiva että sänky ja sohva molemmat mahtuu. Myös baarijakkaroiden paikka luo lisätilaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katri :) Niinpä! Kyllä mietityillä ja hyvillä ratkaisuilla on mahdollista saada lisää tilan tuntua pieneenkin yksiöön.

      Poista
  4. Sulla on kyllä ihanan näköinen koti!<3 Ja vautsi mikä kylpyhuone, tosi kiva :)

    VastaaPoista
  5. Voi vitsi, tosin kivan näkönen koti sulla ja kaikki neliöt on kyl hyödynnetty tosi hyvin😍

    VastaaPoista
  6. Oih, kun sulla on todella kaunis koti. <3 Sun kodissa on ihana harmoninen tunnelma. :)

    VastaaPoista
  7. Vou mikä koti!! Mistä toi sun suuri peili on?<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! ♥ Se on Jyskin Rude -peili! Ps. Se on muuten todella usein alennuksessa 35 eurolla, joten kannattaa odottaa sitä, jos aikoo sen ostaa! Normaalihintaisena nimittäin vähän turhan suolainen :)

      Poista
  8. Wau, sulla on hei aivan ihana koti!! Tykkään sairaasti sun sisustusmausta <3 Mun lemppari oli etenkin keittiö mustavalkoisine moderneine yksityiskohtineen :)

    VastaaPoista