perjantai 2. helmikuuta 2018

KEVÄÄN TO DO -LISTA

KEVÄÄN TO DO -LISTA

Kutsu kavereita kylään | Pidin syksyllä jo yhdet tuparit, mutta kaikki eivät silloin päässeet tulemaan. Olen siis miettinyt toisten ja mahdollisesti kolmansien pitämistä, koska olisi kiva saada tänne myös tyttökavereita sekä loputkin pojat, ketkä eivät viimeksi päässeet. Eiköhän tämä vielä onnistu ennen kesää :)

Pistä tarpeettomat vaatteet myyntin fb-kirpparille Mulla on ollut joululomasta asti tuossa sohvan takana iso ikean kassi täynnä vaatteita ja tavaroita odottamassa. En ole vienyt kassia häkkivarastoon, koska olen vakuutellut itselleni laittavani ne myyntiin ja pian.. Miten ihminen voikaan olla niin laiska tällaisissa asioissa?

Käytä loppuun kosmetiikkaan liittyviä purnukoita Mun muuton yhteydessä raahasin mukanani purnukoita joka lähtöön ja tällä hetkellä mun kylpyhuoneen kaapit pursuavat tuotteista niin iholle kuin hiuksillekin. Pakko alkaa oikeasti käyttämään niitä, mitä multa jo löytyy, ennen kuin ostaa uutta. Ylimääräinen kaappitila ei myöskään olisi pahitteeksi..

KEVÄÄN TO DO -LISTA

Esittele asuntoa blogissa Jotenkin aina siirrän tätä vain eteenpäin, enkä sitten jaksa sopivan ajan tultua alkaa kuvaamaan mun kämppää teille. Onneksi valoisat tunnit päivässä lisääntyvät koko ajan, jolloin mulle tulee enemmän mahdollisuuksia toteuttaa tämä.

Juo enemmän vettä ja vähemmän maitoa | Mä olen todellinen maidon suurkuluttaja ja vettä juon ihan liian harvoin. Kevään aikana tarkoituksena olisi siis tietoisesti lisätä veden ja vähentää maidon juomista, ihan vain yleisen hyvinvoinninkin kannalta.

Ala venyttelemään | En ole koskaan oikeastaan välittänyt venyttelystä ja sen takia mä olenkin näin kankea. Treenien jälkeen melkeinpä aina se jää kokonaan tekemättä, täysin omaa laiskuuttani. Jos muu ei auta, täytyy alkaa lisäämään liikuntakalenteriin myös pelkkiä huoltavia tunteja.

Mitä teidän kevään to do -listalta löytyy? :)

8 kommenttia:

  1. Ihana tehtävälista! Monet noista voisin napata omallekin listalle, ja pari oon jo toteuttanutkin (esim maitoa en juo enää ollenkaan) :) Ihanaa helmikuuta sulle!

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että sä löysit näistä jotain itsellekin! Kiitos samoin Linda! :)

      Poista
  2. Tosi ihana tehtävä lista sulla :3 Iteki oon miettiny et pitäis ruveta vennyttelemään, haluisin myös alottaa joogan harjottamisen. Facebookin lisäksi kannattaa myös laittaa toriin myyntiin vaatteita, jos ei facekirppiksillä nappaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joogaa voin kyllä suositella, itse olen muutamankin kerran käynyt sellaisessa kuin yin-jooga. Joo ehdottomasti pistän toriin, jos en saa myytyä fb-kirppiksillä. Kunhan vaan saisi myytyä, että saan lisää tilaa tähän mun pieneen yksiöön :D

      Poista
  3. Voi munkin pitäisi käyttää joitakin kosmetiikka juttuja loppuun, koska tuntuu että niitä kertyy koko ajan vaan enemmän ja enemmän ja en saa entisiä käytettyä ollenkaan loppuun.. :D Lisäksi mun pitäisi taas opetella juomaan enemmän vettä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sittenhän sunkin pitää ehdottomasti ottaa nuo sun to do -listalle! :D

      Poista
  4. Mun pitäis myös viiä vanhoja vaatteita pois. Tosin mä en myy niitä vaan vien spr:lle :)

    ♡:llä valoloytyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kevään lähestyessä tulee todellakin taas se olo, että kaikesta turhasta eroon ja äkkiä :D

      Poista