keskiviikko 29. maaliskuuta 2017

IN / OUT PART. 3

INOUT - POSTAUS1-006 IN / OUT PART. 3

Pastellin sävyiset nahkatakit

Nämä näyttävät yksinkertaisesti vaan niin hyvältä! Mulla on tosi monta ihanaa asuideaa keväälle ja kesälle mun vaaleanpunaisen nahkatakin ympärille. En malta odottaa, että kelit lämpenee ja saan vetästyä sen ihanuuden päälle 

IN / OUT PART. 3

Meikkipöydän valot

Omani ostettua tajusin, kuinka tärkeää oikeasti hyvä valo meikatessa on! Varsinkin syksyisin ja talvisin valo on todella vähissä, niin kunnon valoista on kyllä ollut apua. Voisinkin jossain vaiheessa esitellä omani, jotka tilasin tuosta naapurimaasta, Virosta :-)

IN / OUT PART. 3

Blorangen eli veriappelsiinin väriset hiukset

Itselleni en osaa näitä kuvitella, mutta joillekin nämä sopivat todella hyvin :-) Anna Puu näytti esimerkiksi upealta tän värisellä tukalla The Voice of Finlandin ensimmäisessä livelähetyksessä!
INOUT - POSTAUS1-007 IN / OUT PART. 3

Fur slippers eli karvaiset tohvelit

Yllättäen jotain karvaista out-osiossa :-D Mulla taitaa olla jokin ällötys näitä karvaisia asusteita kohtaan.. Näistä tulee vaan liikaa mieleen aamutossut, enkä osaisi kuvitella lähteväni nämä jalassa ulos.

IN / OUT PART. 3

Freddyt

Tälle muoti-ilmiölle en koskaan lämmennyt, koska en tykännyt mistään näissä housuissa. Nykyään törmään jatkuvasti Facebook-kirppareilla Freddyjen myynti-ilmoituksiin, joissa housujen haarat ovat ihan reikäset ja niistä pyydetään silti ihan naurettavia hintoja!

IN / OUT PART. 3

Glitter korkokengät

Nämä ei jotenkin miellytä mun silmää yhtään. Musta myös tuntuu, että glitter korkokengät ovat niin usein tällaisiä super korkeita, joilla on todella vaikeaa kävellä.. Nämä sopisivat enemmänkin hyllyn päälle esille, kuin käytettäväksi.


Ootteko tällä kertaa samaa vai eri mieltä näistä? :-)

12 kommenttia:

  1. Oon niin samaa mieltä noista kaikista! Itsekin odotan mun vaaleanpunaisen nahkatakin käyttöä <3
    En myöskään tykkää noista karvasandaaleista, tulee kans vaan mieleen aamutossut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla, että oot samaa mieltä! :-)

      Poista
  2. Pastellin sävyiset nahkatakit = toimii!<3

    VastaaPoista
  3. Mä oon kans tosi ihastunut tällä hetkellä pastellinsävysiin ja takkeihin ja noi karvatossut, hyi... Ihan ku todellakin olis jotkut aamutossut jalas. :D Ja onneks noi freddyt ja ylikorkeet glitter-kengät rupee jo olemaan menneen talven lumia, eikä niitä juurikaan enää näy ainakaan mun mielestä. :)

    VastaaPoista
  4. Tosi kivoja nää, oon lähes täysin samaa mieltä sun kanssasi :) Pastellisävyiset nahkatakit näyttävät aivan syötävän ihanilta, mutta lahjoitin juuri oman vanhan vaaleanpunaiseni pois, sillä ei kuitenkaan ihan istu omaan tyyliin. Freddyjä puolestani rakastan, mutta lähinnä kotihousuina, tosin sopivat kyllä joillekin ihan katukuvaankin, mutta erittäin harvalle! Karvatossut olisivat aivan ihanat kotitossuiksi myös! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla sun mielipiteitä näistä! :-) Mun mielestä on super hyvä juttu, ettei ota itseensä, jos oma mielipide onkin eri!

      Poista
  5. Tosi kiva postaus. :) Itse haaveilen tuon värisistä hiuksista. Ja kyllä, pastellisävyinen nahkatakki kelpaisi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-) Sulle kyllä sopisi tuollaiset!

      Poista
  6. Olen sun kanssas jokaisestä täysin samaa mieltä! :D Ah, mä niin haluisin vaaleanpunaisen nahkatakin ♥ Harmi vain kun en tiedä mistä semmoisen saisi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :-) Hei kannattaa käydä kurkkaamassa Zalandolta, siellä oli hyvä valikoima!

      Poista