torstai 15. joulukuuta 2016

MUN OUDOT TAVAT

IMG_1630
1. Lääkettä ottaessa vedän kurkusta hellästi, jotta lääke menee helpommin kurkusta alas
2. Otan aina nenäliinapaketin mukaan, kun lähden johonkin.
3. Mulla on jokaiselle tavaralle oma paikka mun huoneessa.
4. Mun on pakko käydä vessassa juuri ennen nukkumaan menoa
5. Aina kun laitan puhelimen yöksi lataukseen kaiuttimeen, säädän sen äänen kovuuden niin, että näpytän sen ensin äänettömälle ja sitten painan sitä plus-nappia tasan neljä kertaa. Tällöin aamulla herätys ei soi liian kovaa, eikä liian hiljaa. En tee tätä iltaisin, jos en ole koskenut nappeihin päivän aikana ja tiedän, että kovuus on sama kuin aamulla.
IMG_1650
6. Jos nukun Villen kanssa, pystyn nukahtamaan vain selkä Villeen päin.
7. Mun on PAKKO nukkua sukat jalassa tai mulle tulee nuha.. Ja vielä niin, että laitan yöhousujen puntit sukkien sisään, ettei vaan missään nimessä jaloissa näy paljasta pintaa. Kesäisin nukun kuitenkin ilman sukkia, jos on kuuma.
8. Laitan aina monta herätystä esimerkiksi näin: 7.55, 7.57, 8.00 ja 8.02.
9. Ennen nukkumaanmenoa mun on pakko laittaa huulirasvaa ja kasvorasvaa.
IMG_1573
10. Aina jos lähen reissuun tai mihin tahansa, mihin pitää pakata, otan hirveästi tavaraa mukaan (tästä onkin tullut yleinen naurun kohde kavereiden kesken.. heh :-D). En vaan halua, että eteen tulee tilanne, jolloin tarviin jotain tiettyä asiaa, enkä oo pakannut sitä mukaan. Vaikka kuinka aina yritän pakata niin, että karsin kaikki turhat tavarat pois, mulla on melkein aina porukasta eniten tavaraa mukana..
11. Pakkaan myös aina erilaiset asiat eri pussukoihin.. Lääkkeille, meikeille, ihonhoitotuotteille ja koruille on oltava omat pussukkat :-D Voitte vaan kuvitella kuinka paljon eri kokoisia pussukoita multa löytyy.. Abiristeilyllekin olin pakannut matkalaukkuun normaaliin tapaan eri pussukoita, joissa jokaisessa oli eri jutut. No lähtöselvityksessähän kaikkien laukut tarkastettiin. Siinä neljännen pussukan kohdalla tätä mun laukun tarkastavaa naistakin alkoi jo hymyilyttämään niin oli pakko tokaista, että "joo.. oon tosi järjestelmällinen".



Minkälaisia outoja tapoja teiltä löytyy? :-)

16 kommenttia:

  1. Haha, osa kuulostaa kovinkin tutulta! Mulla myös tulee välittömästi flunssa jos en yhtenä yönä nuku sukat jalassa :D myöskin tuo että monta herätystä peräkkäin niin se on täälläkin käytössä! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, etten ole yksin näiden outojen tapojen kanssa :-D

      Poista
  2. Mulla ihan sama juttu on vessassa käynnin kanssa, aina on pakko mennä just ennenku nukahtaa ja sitten herää ja joutuu alottaa sen "rauhottumisprosessin" uudestaan :D Mä en myöskään pysty syömään banaania, ellen oo puolittanu sitä keskeltä kahtia, koska haluun syödä ne puolet erikseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi vessassa käynti on kyllä ihan pakollinen! Haha, eikä :-D

      Poista
  3. Hauskoja. :D Vessassa on kyllä tosiaan pakko käydä just ennen nukkumaanmenoa, sillä muuten varmasti joutuu keskellä yötä sinne kipittämään. Ja jos mulla on pyjamanhousut jalassa, on ne puntit pakko työntää sukkien varsiin, sillä muuten ne lahkeet nousee tosi inhottavasti yöllä asentoa vaihtaessa.

    https://breezesfrommyatlas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Hauska postaus! Mulla on samoja juttuja vessassa käynti ja toi nenäliinapaketti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hei kiva kuulla, etten oo ainoo :-D

      Poista
  5. Nää postaukset on vaan niin parhaita! Samaistuin niin tuohon 8 kohtaan :-D

    http://feelinggood-a.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään lukea muiden tällaisia postauksia!

      Poista
  6. Sun blogi pääsi suosikkeihini mun linnkka blogisi- postauksessa! Saanko käyttää esittelypostaukseesa muutamia blogisi kuvia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuinka ihanaa kuulla, kiitos! ♥ Ehdottomasti saat :-)

      Poista
  7. Olipas hauka postaus! Löyty jopa pari samaa outoa tapaa minultakin. Itsekin nukun aina selkä poikaystävään päin ja herätyksiäkin on varmaan aamuisin miljoona eri aikaan. :D

    http://petrajanica.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla, että oot tota mieltä! :-) Hauskaa, että sullakin on noi tavat! :-D

      Poista
  8. Moni on kuin minun elämästäni ainakin toi herätys juttu 😃

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska kuulla, että sullakin on samoja outoja tapoja kuin mulla! :-D

      Poista