torstai 22. joulukuuta 2016

JOULUKUUN SUOSIKIT

IMG_9653
Essencen meikit ovat yllättäneet mut positiivisesti! Hintaansa nähden voisi luulla, että näiden laatu on huono, mutta näin ei kuitenkaan ole. Ainakaan näissä tuotteissa! Kuvan meikkivoide on todella peittävää ja pysyy koko päivän hyvännäköisenä iholla. Tämä musta Essencen ripsiväri tuuheuttaa ja pidentää ripsiä ihanasti! Valkoisesta mattapuuteristakin olen pitänyt todella paljon :-)
IMG_9550
Punainen pikkulaukku, josta puhuin jo tässä postauksessa. Tämä H&M:ltä tilattu ihanuus on ihan täydellisen värinen ja kokoinen. Mun mielestä värikäs laukku tuo esimerkiksi täysin mustaan asuun ihanan säväyksen!
IMG_9590
Tämän malliset rannekorut ovat valloittaneet mun sydämen! Niin kauniita ja yksinkertaisia ♥ Nämä kullanväriset yksilöt lähtivät mun mukaan Lindexiltä alennettuun hintaan. Kaipaisin kuitenkin vielä samantyylistä hopeata yksilöä, jotta hopeankin kellon kaveriksi olisi tällainen nätti rannekoru :-)
IMG_9543
Anastasia Beverly Hills dipbrow pomade onkin täysin uusi tuttavuus mulle, mutta voin sanoa, että tykkään tästä todella paljon! Pistin tilaukseen Beauty Baylta sävyn taupe ja onneksi niin :-) Tämä on juuri sopivan kylmä sävy mulle. Siveltimen tilasin puolestaan muutamalla eurolla eBaystä, koska en halunnut käyttää aitoon siveltimeen 18 euroa.
IMG_9561
Tämä ihana oranssihtava pooloneule on heittämällä yksi mun suosikkineuleista. Tajusin oikeastaan vasta muutama kuukausi sitten, että tämän väriset vaatteet sopivat mulle. Onneksi törmäsin House of Brandonilla tähän yksilöön ja vielä alennettuun hintaan!
IMG_9595
Himalajan suolasaippuasta sain ensimmäistä kertaa kuulla Facebookin Nordic Style & Beauty -ryhmässä. Tätä oli kehuttu todella paljon, joten päätin itsekkin sisällyttää tämän mun päivittäiseen ihonpuhdistusrutiiniin. Tällä siis pestään normaalin saippuan tapaan kasvot veden kanssa esimerkiksi aamuin ja illoin. Alussa epäpuhtaudet saattavat puskea pintaan ihan kunnolla, mutta lopulta ihon kunto alkaa parantua. Oon itse käyttänyt tätä noin 1,5 viikkoa ja tykkään kovasti :-)

4 kommenttia:

  1. tykästyin tosi paljon noihin rannekoruihin! kuinka paljon maksoit tuosta kulmaväristä? moni bloggaaja on tota hehkuttanut ja mietin, että pitäisikö itsekin laittaa tilaukseen...

    http://festinalente-riikka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä todella nätit! Se maksoi 18,40e :-)

      Poista
  2. Ihanat kyllä nuo rannekorut!
    riikkka.blogspot.fi

    VastaaPoista