sunnuntai 18. joulukuuta 2016

IN / OUT PART. 2

Moikka! Mun blogin ensimmäisen in/out -postauksen tein lokakuussa, joten nyt olisi sopiva aika toiselle in/out -postaukselle. Muistetaanhan taas, että nämä ovat mun omia mielipiteitä, enkä halua loukata ketään! INOUT - POSTAUS1-006 INOUT - POSTAUS1-014

Jouluherkkujen leipominen

Nyt kun jouluaattoon on enään kuusi yötä, jouluherkkujen leipominen on hyvin ajankohtaista! Piparit ja joulutortut kuuluu meidän perheen jouluun ja ensi viikolla olisikin tarkoitus tehdä molempia, nam :-)

INOUT - POSTAUS1-002

Nike ja Adidas

Molemmat merkit kuuluvat mun suosikkeihin. Nikeä multa löytyy todella paljon urheiluvaatteista ja lenkkareista. Adidasta puolestaan suosin enemmänkin vapaa-ajan pukeutumisessa.

INOUT - POSTAUS1-003

Meikkiharjat

Kun haluan meikkivoiteen nopeasti levitettyä, nämä meikkiharjat astuvat kuvaan. Meikkivoiteen levittäminen näillä on niiiiiin helppoa ja nopeaa! Omani löysin tosiaan eBay:stä ja olen tykännyt todella paljon!
INOUT - POSTAUS1-007

INOUT - POSTAUS1-012

Violetti ja sininen huulipuna

Tässä on yksi trendi, jota en tule kokeilemaan. Joillakin nämä toimivat, mutta tiedän, että mulle nämä eivät sopisi ollenkaan!

INOUT - POSTAUS1-015

Karvalaukut

Nämä karvalaukut eivät miellytä mun silmää yhtään. Mulle tulee vaan mieleen jokin pieni karvainen eläin, josta on tehty laukku.. Pidän kyllä laukuista, jotka vangitsevat katseen ja lisäävät sitä jotain yksinkertaiseen asuun, mutta tämä on jo liikaa.

BLOGI4

Karvaiset kynnet

Mistä näitä karvaisia trendejä oikein tulee? :-D Mun silmiin oikein sattuu, kun katson näitä kuvia.. Toivon todella, että kyseinen trendi menee ohi nopeasti..

Kuvat: WeIt & Pinterest

Mitä mieltä ootte? Ollaanko samoilla vai eri linjoilla?

16 kommenttia:

  1. Whaat mitkä noi kynnet olivat??? :D En oo tommosia karvaisia kynsiä nähnytkään aiemmin, mutta eivät kyllä mene testiinkään. Oon melko samoilla linjoilla sun kanssa! Noihin meikkiharjoihin en osaa sanoa juuta enkä jaata, sillä en oo niitä testannutkaan :') Kiva postaus, tykkäsin!♥

    https://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä!! Kiva kuulla :-) Niitä kannattaa kyllä testata, oli todella positiivinen yllätys! Kiitos ♥

      Poista
  2. Hyi kammotus, tollaset kynnet olis ihan hirveet! Minäkin olen kyllä niin samoilla linjoilla sun kanssa, mutta toi nike ja adidas ei niin paljoa iske muhun ja noita meikkiharjoja en ole kyllä testannut, mutta voisin testata. Tää postaus oli todella hyvä! :)

    http://petrajanica.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä muuta sano! Aijjaa, kiva kuulla :-) Joo, suosittelen kyllä testaamaan! Näistä ei tullut viivoja, niin kuin joistain meikkisiveltimistä ja kaiken lisäksi nää on ihanan pehmeet iholla :-)
      Kiva kuulla, että tykkäsit!

      Poista
  3. Hyi mitä ihmettä nuo karvaset kynnet.. :-D En oo aiemmin tollasiin törmännytkään! Kaikissa muissa oon melkolailla samaa mieltä, mutta mun mielestä violetti huulipuna on jees :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä.. Toivottavasti tämä "trendi" ei saa tuulta alleen! Kiva kuulla :-) Musta tuntuu, että tummatukkaisilla toi violetti huulipuna voisi mennäkin, mutta itselle en sitä osaisi edes kuvitella! :-D

      Poista
  4. ihan kauheat noi karvakynnet :D ai kamala ei noi oo millään tavalla hienot, mun mielestä :'D

    www.lentosuukkkoja.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Järkyttyisin kyllä ihan huolella, jos joskus livenä törmäisin tuollaisiin.. :-D

      Poista
  5. Haha, en ookkaan ennen nähnyt tommosia karvasia kynsiä mutta hyi ei mene kyllä testiinkään :-D Aikalailla samoilla linjoilla oon, paitsi poikkeuksia toki löytyy! :)

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä! Pysyn todella kaukana noista :-D Kiva kuulla!

      Poista
  6. Oon ihan samoilla linjoilla näiden kanssa! Noi meikkiharjat on kokeiltava ja ne olikin mulla ihan ykkösenä joululahjalistalla. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Ne on kyllä ehdottomasti kokeilun arvoisia :-)

      Poista
  7. En ole ikinä aiemmin kuullutkaan tuollaisesta kynsitrendistä ja toivon, etten ainakaan livenä joudu todistamaan tätä kammotusta missään :'D

    VastaaPoista
  8. Nää in/out -postaukset ovat aina niin hirmukivoja luettavia! :-)

    adaemmimaaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään lueskella muiden tällaisia postauksia! :-)

      Poista