torstai 3. marraskuuta 2016

OSA 2: PARHAIMMAT LÖYDÖT FB-KIRPPUTOREILTA

IMG_1287
Tämä ihana Gantin punainen college lähti mun matkaan Facebookin Gant-kirpparilta. College oli ollut vain muutaman kerran edellisellä omistajalla käytössä, joten hinta (muistaakseni noin 50-60e) suhteessa sen kuntoon oli halpa. Tämä oli todellinen löytö! IMG_1448
Tätä BikBokin valkoista pitsimekkoa olin testannut liikkeessä monesti, mutta hinnan takia en sitä viitsinyt ostaa. Törmäsin samaan mekkoon kuitenkin paikallisella Fb-kirpparilla. Mekko oli täysin käyttämätön ja siinä oli vielä laputkin kiinni. Mekon alkuperäinen hinta oli 34,95e ja nyt sain sen itselleni 20 eurolla. IMG_1433
Rakastan sifonkitoppeja, joten kun näin tämän, olin myyty. Hinta oli noin 7e ja topin malli on ihan täydellinen: v-kaula-aukko ja liuhuva helma ♥ Väri on kaunis vihreän ja mintunvihreä sekoitus.
IMG_1303
Olin etsinyt mustaa peplum-nahkatakkia jo pidemmän aikaa, mutta yleensä hinnat huitelivat pilvissä, joten olin melkein jo luovuttanut etsimisen. Yhtenä päivänä kuitenkin törmäsin ihan vahingossa tähän H&M:n versioon ja hintapyyntökin oli 25e, joten päätös oli helppo! IMG_1348
Tämän Zaran keltaisen takin voisin nostaa parhaimmaksi Fb-kirpputorilöydöksi! Tein ostoilmoituksen, jossa etsin tätä takkia. Pitkään aikaan mistään ei meinannut tätä löytyä, kunnes bongasin tämän Tori:sta. Hinta kuitenkin mietitytti mua, joten jätin takin ostamatta. Samoihin aikoihin löysin kyseisen takin kerran käytettynä myös myynnistä Fb-kirpparilta ja hinta (50e) oli vielä halvempi kuin Tori:ssa. Olin todella halunnut tämän takin, joten päätin sen sitten ostaa. Tämä on ehdottomasti yksi mun lempparitakeista  IMG_1407
Monet näistä mun Fb-kirpputori löydöistä ovat sellaisia, joita olen etsinyt jo pitkään. Nämä suloiset korokepohjasandaalit kuuluvat myös niihin! Onneksi löysin ne Fb-kirpparilta ja vieläpä käyttämättöminä!! Hinta oli postikuluineen muistaakseni 15e. IMG_1362
Olen ostanut myös monia treenivaatteita Facebookin urheiluvaate -kirpputoreilta. Kaupoissa useimmin hinnat ovat todella korkeita, joten suosin joko alennusmyyntejä tai Fb-kirppareita. Nämä kaksi Niken pitkähihaista treenipaitaa löytyivät hyvään hintaan vähän käytettyinä. Molemmat taisivat olla noin 20e paikkeilla. IMG_1389
Treenihousujakin on tullut ostettua Fb-kirppareilta. Vasemmalla olevat Adidaksen treenihousut olivat 30e, pinkit kuviolliset H&M pöksyt 10e, Cubuksen mustavalkoiset 12e ja U.WE.AR:in trikoot noin 8e. IMG_1415
Niken lenkkareista nämä kaksi olen ostanut Fb-kirppareilta. Molemmilla oli hintaa noin 30e. Keltaisia käytän oikeastaan vain ulkoillessa esim. lenkeillä ja turkoosit ovat enemmänkin käytössä vapaa-ajan kenkinä.IMG_1425
Viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä hopea peili. Tämän löysin paikalliselta Fb-kirpputorilta ja kävin hakemassa sen omakseni 10 eurolla.

12 kommenttia:

  1. Upeita hankintoja, itsellenikin kelpaisi. :D

    www.tiiaemilia.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Okei, ehkä alan itsekin Fb-kirppistelemään? Upeita löytöjä, wau!

    VastaaPoista
  3. Ihania löytöjä oot tehnyt! :) Mäkin ostelen paljon vaatteita kirppiksiltä enkä voi kuin suositella :)

    http://funfitfash.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jep, samaa mieltä! Kirppistely kannattaa :-)

      Poista
  4. Oho mitä löytöjä ootkaan tehnyt!!♥ Mä en oo jotenkaan vielä päässyt noiden fb kirppisten makuun, mutta se voi toki johtua siitä, että en oo juurikaan perehtynyt tarjontaan :'D Ihanan oloinen blogi sulla♥

    anskisss.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Varo vaan, voit jäädä nopeastikin koukkuun fb-kirppareiden selaamiseen ;-D

      Poista
  5. Kaikki kirpputorit on mahtavia♥ ihana postaus ja mitä mahtavia löytöjä!

    http://harakkalapsi-janette.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Vitsi miten kivoja löytöjä oot tehnyt!! Ja muuten tosi kiva blogi sulle, jään seurailemaan :)

    http://ppiiu-welcometomyworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista