sunnuntai 9. lokakuuta 2016

IN / OUT PART. 1

Moikka ihanat! ♥ Vihdoin in/out -postaukset on rantautunut myös mun blogiin. Itse olen mielenkiinnolla lukenut muiden vastaavia postauksia, joten olen innoissani näiden toteuttamisesta! Mun mielestä makuasioissa ei voi olla oikeassa, eikä väärässä. Joku tykkää jostain asiasta tai pitää sitä hienona ja toinen on puolestaan täysin eri mieltä. Kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseensä ja niin sen kuuluukin mennä! Joten muistakaahan kaikki, että nämä ovat vain mun omia mielipiteitä :-)
INOUT - POSTAUS1-006 INOUT - POSTAUS-003

Chokers

Että nää miellyttää mun silmää! Niin mustat versiot, kuin yksinkertaiset kaulakorutkin. Kotiutin vähän aikaa sitten ihanan choker-paidan olkaimettomana, joka päätyi heti mun lemppareiden listalle ♥ Chokerit tuo simppeliinkin asuun sitä jotain!

INOUT - POSTAUS-002

Marmorikuvio

Jep, oon edelleen ihan rakastunut marmorikuvioon.. Oli sitä sitten missä tahansa sisustukseen liittyvässä niin tänne kiitos! Mun mielestä marmorikuvio tuo sisustukseen juuri sopivan verran luksusta. Tulossa olisi myös isompaa postausta liittyen kyseiseen kuvioon, joten stay tuned!

INOUT - POSTAUS1

Mattahuulipunat

Oon jo jonkin aikaa haikaillut nuden sävyisen mattahuulipunan perään, mutta en ole viitsinyt ostaa sikaa säkissä.. Miltä merkeiltä teidän mattapunat on? Kokemuksia ja suosituksia kaipailen, joten help me!

INOUT - POSTAUS1-007 INOUT - POSTAUS-001

Leopardikuosi

Niin vaatteissa, kengissä kuin asusteissakin leopardikuosi on mun mielestä ihan nou-nou.. Voin kuvitella söpöjä leopardikuvioisia asuja pienille lapsille, mutta aikuiselle se ei mielestäni enään vain sovi (paitsi naamiaispuvussa).

INOUT - POSTAUS

Eläin kuoret

Oon aina pitänyt yksinkertaisista puhelimen kuorista (jos siis ei lasketa mun ensimmäisen puhelimen Nalle Puh -kuoria, oi niitä Nokian kulta-aikoja ). Nää eläin kuoret ei ole koskaan oikein iskenyt muhun.. Tiiän, että mulla menisi tällaisiin heti hermo niiden epäkäytännöllisyyden ja hankaluuden takia.

INOUT - POSTAUS1-004

Kiilakorkotennarit

Oon lähiaikoina törmännyt moniin kiilakorkotennareiden myynti-ilmoituksiin Facebook-kirpputoreilla. Ehkä tämä trendi on nyt menossa toden teolla ohi.. En tykännyt näistä kun ne tulivat muotiin, enkä tykkää niistä vieläkään. Mun mielestä korkokenkien ja tennareiden yhdistelmä ei vain toimi!

Kuvat: Weit


Haluaisitteko nähdä jatkossakin näitä in/out -postauksia? :-)

8 kommenttia:

  1. In and out postaukset on kivoja. (: Voisit myös kirjoittaa teemoittain esimerkiks vaatetuksessa, somessa, asusteissa, meikeissä, kodin sisustuksessa, ruokatrendeissä... (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäät tällaisista postauksista! Itse tykkään enemmän näistä, missä on sekoitettu eri kategorioita, mutta hyvä idea silti :-)

      Poista
  2. Nää in/out postaukset on kivoja! Oon täydellisesti samaa mieltä noista kaikista mitä tässä postauksessa oli! Varsinkin toi marmorikuosi on niin lähellä sydäntä tällä hetkellä :)

    pinnjapauliina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin munkin mielestä! Kiva kuulla, että oot näistä samaa mieltä mun kanssa! Jep, marmorikuosi on rakkautta ♥

      Poista
  3. Marmorikuosi on ollu mun IN-listalla jo pitkään enkä vielä oo kyllästynyt :) Leopardi taasen on OUT!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippua, että ollaan samaa mieltä noista! :-)

      Poista
  4. Oon täysin samaa mieltä sun kanssa! Tosin leopardi menee hillitysti pieninä yksityiskohtina itsellä :)

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista