tiistai 4. lokakuuta 2016

HOW I ORGANIZE MY MAKEUP

Moikka! Varmasti monet ovat jo hurahtaneet cosmetic organizereihin, joita löytyy eri muotoisia ja kokoisia. Itse omistan niitä jos jonkin kokoisina, mutta uusin tulokas oli mielestäni fiksuin ostos sillä saralla. IMG_0945
Kesällä en meikannut juuri ollenkaan töiden takia, mikä johti siihen, että mun meikit seisoivat pöydällä vaan pölyttymässä.. Silloin tiesin, että on pakko hankkia laatikkomallinen yksilö, jossa meikit pysyvät suojassa pölyltä. Monessa paikassa myytiin tällaisiä, mutta päädyin tähän suomalainen.com:in versioon, jonka hinta on 16,95e. Itse maksoin tästä alennuskoodin jälkeen 14,41e. Tuohon hintaan kuului siis myös postikulut lähimpään postiin, sillä suomalainen.com:issa kanta-asiakkaille tarjotaan ilmaiset postikulut. Eli ei paha sijoitus ollenkaan!
IMG_0978
Meikkisiveltimet säilytän läpinäkyvässä "kynätelineessä", jonka olen muistaakseni ostanut joko Prismasta tai Citymarketista! Pidän siitä, että siveltimet ovat näin esillä ja helposti saatavilla.
IMG_0943
Tämä cosmetic organizer on ihan täydellisen kokoinen mun meikeille. Kaikki mahtuivat ja tilaakin jäi vielä uusille hankinnoille. Alimmaisessa laatikossa pidän mun meikkipaletit sekä korostukseen/varjostukseen tarvittavat meikit. Keskimmäinen on tarkoitettu huulimeikeille sekä mun irtopuuterille. Ylimmäisestä laatikosta löytyy mun arkimeikkiin kuuluvat tuotteet eli meikkivoiteet, ripsivärit ja kulmatuotteet. Tällaisessä voisi säilyttää myös esimerkiksi koruja tai muuta kosmetiikkaa, mutta itse olen kokenut tämän hyväksi juuri meikkien säilytykseen. Tässä yhdistyy mun mielestä ihanasti käytännöllisyys ja ulkonäkö, tykkään!

14 kommenttia:

  1. Kiva idea! Ite omat meikit aina sekasin meikkipussissa.. :D Sul on ihana blogi muutenkin! Yks seuraaja lisää :)

    pinnjapauliina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä jonkinlaista cosmetic organizeria ihan myös senkin takia, että näin meikit pysyy myös parempana pidempään :-) Kiitos, tervetuloa! ♥

      Poista
  2. Oi miten hyvältä näyttää!♥ Tosi hyvä ja hyödyllinen postaus :)

    ♥ http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Voi kun itselläkin olisi tuollainen meikkipöytä, niin olisi ihana idea ostaa tollainen laatikosto meikeille! Näyttää tosi hyvältä! :-)

    VastaaPoista
  4. Näyttääpä kivalta! :)

    http://aliisa-m.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
  5. Onpa hyvä säilytysratkaisu! Itselläki tuntuu kosmetiikka olevan aina sekaisin milloin meikkipusseissa milloin erillisissä purnukoissa. Tuo on varmaan myös näppärä siivota, mikäli joku tuotteista jättää jälkeensä väriä tms. :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä ehdottomasti paras meikkien säilytysratkaisu, mikä mulla on koskaan ollut!

      Itseasiassa ennen kun otin nämä kuvat, pyyhin vähän mun beautyblenderistä tulleita meikkitahroja ja lähtivät kyllä helposti pois! :-)

      Poista
  6. Oi ihanan järjestelmällisesti pidät noita! Miulla tuppaa lojumaan vähän missä sattuu, pitäis ottaa itseään niskasta kiinni hahah.. :D Näyttää niin paljon kivemmalta noin, löytyy paremmin ja tekee hyvää meikeille sekä siveltimillekkin, kun ne säilyttää hyvin :)

    http://j-doitforyourself.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tosi järjestelmällinen ihminen muutenkin, niin kaikki tällänen tulee ihan luonnostaan.. :-D Se on kyllä totta. Suosittelen jollain tapaa pitämään järjestyksessä ihan tuon hyvänä säilymisenkin takia!

      Poista
  7. Sait yhden lukijan lisää! :) Ihana blogi ♥

    www.tiiaemilia.blogspot.com

    VastaaPoista