lauantai 19. maaliskuuta 2016

INSPIRAATIOTA PUKEUTUMISEEN

Moikka! Pakko sanoa, että oon ihan fiiliksissäni siitä, että kevät tulee. Oon oikeastaan joka vuosi yhtä innoissani pienistäkin kevään merkeistä. On jotenkin todella ihanaa ja mieltä nostattavaa syksyn ja talven jälkeen nauttia auringonpaisteesta ja nähdä, kuinka luonto herää henkiin :-) Rakastan keväässä ilman lisäksi myös vaatteita! Jotenkin aina keväisin shoppailu alkaa houkuttelemaan vielä enemmän kuin muina vuodenaikoina. Kaikki herkulliset värit ja kuosit, ihanaa ESPRIT Rakastuin ihan täysin näihin Espritin kevätuutuuksiin. Mulla on itseasiassa ollut jo jonkin aikaa tavoitteena vähän uudistaa mun vaatekaappia. Nimenomaan niin, että oon myynyt kaiken turhan pois ja yrittänyt täyttää mun vaatekaapin ajattomilla vaatekappaleilla. Se on toistaiseksi sujunut todella hyvin, mutta vielä on matkaa jäljellä siihen lopputulokseen, johon haluan päästä. Trenssi on täydellinen kevät-takki. Trenssi + farkut + yksinkertainen t-paita = täydellinen asu. Multa itseltä löytyy beige, punainen sekä musta trenssi, hups. Nahkatakki on myös yksi mun käytetyimmistä takeista keväisin. Aiempina vuosina oon käyttänyt sitä itseasiassa todella paljon, joten tänä keväänä yritän vaihdella mun kevät-takkeja päivittäin, koska niitähän mulla on... Siniset ja valkoiset farkut ovat housuissa nappivalinta keväisin, kun mustat farkut alkavat olla jo liian kuumat. Oon oikeasti mustien farkkujen fani. Käytän niitä yleensä aina, kun pistän farkut jalkaan. Oon kuitenkin jo pitkään yrittänyt löytää täydelliset siniset farkut, mutta etsintä ei ole tuottanut juurikaan tulosta. Yhdet Monkin pillifarkut olisi täyttänyt mun kaikki kriteerit ja muutenkin miellyttäneet mun silmää, mutta mun koko oli jo ehtinyt loppua :-( Joka kevät raitapaidat palaavat muotiin ja hyvä niin, sillä ne miellyttävät ainakin mun silmää :-) Farkut ja tennarit sopivat täydellisesti yhteen raitapaidan kanssa. Aurinkolasit ovat melkein välttämättömät autolla ajaessa, kun aurinko paistaa suoraan silmään. Oonkin miettinyt uusien yksilöiden ostoa jo jonkin aikaa, mutta niiden todellista etsintää en ole vielä aloittanut.

Vaatekauppojen lisäksi nettikaupat ovat täyttyneet kevätuutuuksista. Jos jokin näistä vaatteista pisti erityisesti silmään, niin löydät sen Espritin sivuilta, jonne pääset suoraan klikkaamalla tästä :-) *

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus ja tykkäsin ku avasit tuota kuvaa vähän auki tekstissä ja ehdottelit, että mitkä sopii sun mielestä minkäki kaa :)!!

    Heidikauremaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäsit! Kiitos :-)

      Poista