keskiviikko 9. joulukuuta 2015

KUULUMISIA KUVIEN KERA

Täällä taas! Tällä kertaa kuitenkin suurimmaksi osaksi puhelimella otettujen kuvien kanssa :-) Viimeinen kuukausi on ollut täynnä vaikka ja mitä.. Koko ajan on ollut tekemistä ja viikot ovat olleet täyteen ahdettuja. Onneksi joululoma alkaa jo ensi viikolla :-) Päästään vihdoin Villen kanssa rentoutumaan laivalle ja juhlistamaan meidän yhteistä kaksi vuotta kestänyttä taivalta IPHONE KUVIA 20153
1. Mä en hirveästi käytä luomivärejä, mutta ajattelin pikkuhiljaa opetella laittamaan itselleni kivat luomivärit, ettei tarvitse aina hälyttää siskoa apuun :-D 2. Esittelyssä Popinon listalta mun lemppari: Papiloten lohi. Jotain niin taivaallista ja hyvää :-) Kuva on kylläkin kesän lopulta, mutta oli ihan pakko suositella tätä täällä blogin puolella!
IPHONE KUVIA 20152
3. & 4. Ihania naisia ♥ 
IPHONE KUVIA 20154
5. Täysi-ikäistymisen myötä myös autokoulu tuli mun osalta tiensä päähän. Mulla on tosi positiiviset muistot mun autokoulun ensimmäisestä vaiheesta ja korttikin napsahti taskuun ensimmäisellä yrityksellä :-) On tosi vapauttavaa päästä liikkumaan omin avuin milloin tahansa! 6. Manu ensimmäistä kertaa ulkona valjaissa. Reppana oli ihan ihmeissään tuoksuista, autojen äänistä ja tuulesta :-D Kaverista on kasvanut jo iso poika, vaikka vastahan se täytti puoli vuotta!
IPHONE KUVIA 20151
7. Synttärisankari :-) Mun 18-vuotis synttäreitä olinkin odottanut jo tovin ja ne hurahti mukavasti isolla kaveriporukalla. Mulla oli tosi hauskaa ja oon onnellinen siitä, että niin moni pääsi paikalle! 8. Ihania syntymäpäivälahjoja ihanilta ihmisiltä! Kiitos 
IPHONE KUVIA 20156
9. Studia-messuilta kertyi mukaan eri esitteitä. Ennen messuja olin tosiaan täysin varma mun lukion jälkeisistä hakukohteista, mutta Studia-messuilla tulin toisiin ajatuksiin. Hakukohteet pysyivät samana, mutta kohteiden järjestys muuttui täysin.. Toisaalta tulevaisuus ja muutokset lähivuosina ahdistavat, mutta on myös todella jännittävää päästä aloittamaan omaa elämää :-) 10. Suunnattiin Villen kanssa Gigantin Black Friday:nä aamu seitsemältä Giganttiin ostamaan mulle uutta luuria ja sieltähän se lähti mukaan juuri siinä värissä kuin olin halunnutkin. Mun vanha iPhone 4s veteli jo viimeisiään. Akku loppui jo yhden tunnin jälkeen, vaikken edes koskenut koko kapulaan, muistia ei ollut enään mihinkään, eikä sen takia varmuuskopiointia oltu tehty kahteen vuoteen.. IPhone 6 tuli siis kovaan tarpeeseen, enkä voisi olla tyytyväisempi valintaani :-)
IPHONE KUVIA 2015
11. Lemppariasu pitkään aikaan! 12. Se oli kaunista niin kauan kuin sitä kesti.. Ensilumi on aina ihana, mutta tottakai sen toivoo pysyvän. Toivotaan nyt edes, ettei tule mustaa joulua, vaan saadaan lunta edes hetkeksi! Mun mielestä joulu ei ole mitään ilman lunta. Muutenkin lumi toisi niin paljon valoa ja pirteyttä arkeen. Inhoan sitä, kuinka aamulla kouluun mennessä ja iltapäivällä koulusta päästessä on pimeää. Joten let it snow :-)
IPHONE KUVIA 20155
13. Itsenäisyyspäivänä käytiin Villen kanssa syömässä Fresnossa. Perinteinen Fresnoburger oli taas kerran hyvä valinta ja olipahan maha ainakin täynnä koko loppupäivän. 14. Timberlandit  Nyt on hyvät ja tukevat kengät talveksi, ettei tarvitse ulkona liukastella tai kävellä koko talvea Hunterin saappaissa :-)


Mitä tykkäätte tälläisistä postauksista? :-)

4 kommenttia: