lauantai 7. marraskuuta 2015

PIKKUJOULUKAUSI LÄHESTYY

Niin kuin otsikossa jo lukeekin, pikkujoulukausi lähestyy jo kovaa vauhtia! Vaatekaupat ovat täyttyneet erilaisista ihanista pitsi-, paljetti- sekä nahkavaatteista :-) Tuntuu oikeastaan tosi pahalta kävellä vaatekauppojen ohi ja yrittää olla katsomatta kaikkia niitä uutuuksia, koska yritän nyt säästellä paria isompaa ostosta sekä joulukuussa lähestyvää Tukholman reissua varten.. Toisaalta, ei mulla edes ole tänä vuonna tiedossa mitään pikkujouluja, mutta eihän se tarkoita, etten voi vinkata teille näistä Esprit:iltä löytyvistä juhlavaatteista :-) Ehkä ennen uuttavuotta käyn kiertelemässä kauppoja, josko sieltä löytyisi jotain vuoden vaihteelle. Tässä kollaasissa sain kiteytetty Esprit:iltä löytyvistä juhlakauden tuotteista juuri ne mun omat lempparit, juuri niissä mun lemppariväreissä. Pääset suoraan Esprit:in juhlakauden tuotteisiin klikkaamalla tästä!

ESPRIT
                                                                                                                                                          *
Oon siis tykästynyt vaan enemmän ja enemmän mustaan värinä. Se on niin simppeli ja tyylikäs, sitä paitsi mustaan voi yhdistellä aina jotain silmään pistävämmän väristä asustetta! Ja tosiaan mun rakkaus punaista väriä kohtaan ei ole hiipumassa, ei todellakaan. Musta ja punainen ovat ehdottomasti kaksi mun tämänhetkistä luottoväriä, jotka toimivat myös todella hyvin näin joulun lähestyessä! Enkä muuten malta odottaa joulua :-) Mun mielestä joulun alla tunnelma on niin ihana! Kaikki kaupat ovat täynnä joulukoristeita ja kaupoissa soiva joulumusiikki tuo hyvän olon. Mä rakastan joulumieltä. Sitä, kun saa rentoutua ja nauttia toisten seurasta. Leipoa pipareita ja syödä jouluruokaa, joista parhain on ehdottomasti joulukinkku! Antaa lahjoja ja tehdä hyvä mieli toiselle. Niin ja onhan se lahjojen saaminenkin ihan kivaa.. ;-) Kotona on jouluvalot ja kyntteliköt. Ja mikä parasta, maassa on lunta, tai toivotaan ainakin, että on! Onneksi aika menee ihan hurjaa vauhtia, eikä aikaakaan kun jo istutaan joulupöydässä.

Mun mielestä ei ole liian aikaista hehkuttaa joulusta, vai mitä mieltä te olette? :-) 

2 kommenttia:

  1. Haha todellakin nyt voi hehkuttaa jo joulua! :D ollaanhan tässä jo marraskuussa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että oot tota mieltä! :-) Näyttäisipä ulkonakin jo vähän jouluisemmalta!

      Poista