maanantai 23. marraskuuta 2015

LUNTA JA ASUA

IMG_7990-001
Moikka! Oon jo pitkään halunnut tulla päivittelemään kuulumisia tänne blogin puolelle, mutta syksyn synkkyyden takia mulla ei vaan yksinkertaisesti ole ollut tarvittavaa materiaalia siihen. Uskon, että ensilumen tulo tuo varmasti hiukan lisäpotkua tähän touhuun! Mun mielestä on ihanaa kun lunta on maassa, enkä malta odottaa kunnon kinoksia ja sopivan kiprakkaa pakkasta. Tykästyin kovasti näihin tänään otettuihin kuviin. En edes osaa sanoa johtuuko se lumesta, mun hiuksista vai noista punaisista huulista :-D Hiuksista on siis taas pätkästy jonkun verran, enkä voisi olla yhtään tyytyväisempi! Rakastan tätä lyhyempää tukkaa ♥ Oon vihdoin löytänyt sen mun oman juttuni. Mitä mieltä te ootte? :-)ASUT1 IMG_8033 IMG_8105oikee ASUT
poolopaita, huivi bikbok farkut cubus | kumisaappaat hunter | kello ur&penn

8 kommenttia:

  1. Vitsi kuinka kaunis oot! Toi lyhyt tukka sopii sulle niin hyvin!!♡

    VastaaPoista
  2. Ihanan raikkaita kuvia ja todella kaunis asu! Lyhyet hiukset sopii älyttömän hyvin sulle :)


    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle Viivi! :-) Tosi kiva kuulla, että oot tota mieltä!

      Poista
  3. Moi Susanna! Asusi valikoitui viiden suosikkiasuni joukkoon link your blog (your basic outfit) -postauksesta. Käy tsekkaamassa suosikkiasupostaus tämän linkin takaa http://idamariaankkuri.blogspot.fi/2015/11/my-favorite-outfits-from.html ! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Hei ihan mahtavaa kuulla, että pidit mun asusta :-) Kiitos vielä ❤️

      Poista