lauantai 17. lokakuuta 2015

SYYSLOMA

IMG_0270 Moikka ihanat!  Blogin hiljaiselon aikana oon viettänyt syyslomaa. Olinkin jo pienen tauon tarpeessa.. Syysloma on mun osalta sujunut aika rauhallisissa merkeissä, koska koko loman ajan oon ollut yskässä. Siitä huolimatta vietettiin kuitenkin Villen kanssa maanantaina shoppailupäivä Ikeassa sekä Ideaparkissa! Tolta reissulta mukaan tarttui montakin kivaa juttua, niin sisustukseen kuin pukeutumiseenkin liittyen :-) Niihin voisin palailla sitten myöhemmin! Nämä asukuvat on itseasiassa pitkästä aikaa ottanut mun sisko, joka tuli nyt viikonlopuksi taas Manun ja Paavon kanssa tänne Turenkiin. Ja katsokaa kuinka paljon mun hiukset ovat jo kasvaneet? Mun tekisi mieli poikkasta taas lyhyemmäksi, vaikka vastahan mä nää kävin leikkauttamassa :-)ootd-postaus5 IMG_0221iso IMG_0241 IMG_0386iso ootd-postaus5-001
poolopaita bikbok | karvaliivi 2ndhand | farkut ginatricot | saapikkaat click | kello ur&penn

2 kommenttia: