lauantai 3. lokakuuta 2015

KIKO COSMETICS

Pitkästä aikaa kosmetiikkajuttuja! Tällä kertaa esittelen teille ehdottomasti laadukkaimmat meikit, jotka omistan. Merkkinä toimii nimittäin Kiko Milano! Onko tuttu vai ihan tuntematon merkki? :-) Itse tutustuin kyseiseen merkkiin ensi kertaa kun mun sisko kävi koulun kautta Italiassa ja toi parit kynsilakat mukanaan Suomeen. Sitten kun oli mun vuoro käydä Milanossa vähän alle pari vuotta sitten, ostin itsekkin parit meikit kyseisestä liikkeestä :-) Italiassa kerkesin onneksi nappaamaan pari kuvaa ihan itse liikkeestäkin ja niin kuin kuvista näkyy, valikoima on todella laaja ja mikä parasta, hinnat eivät päätä huimaa!
IMG_7355 IMG_7351
Koska matkaa Italiaan ei ole näköpiirissä niin päätettiin kesälomalla sitten yhdessä mun siskon kanssa tilata vähän isompi satsi molemmille. Onneksi Kikolla siis on nettikauppa (click), josta tilaaminen oli helppoa, postikulut Suomeen yllättävän pienet eikä saapumisaikakaan ollut pitkä. IMG_9857
Siinä sitten näkyy kokonaisuudessaan mun Kikon tuotteista koostuva kokoelma. Multahan löytyi jo aikaisemmin pari kynsilakkaa ja aurinkopuuteri, joiden laatuun en voisi olla tyytyväisempi. Voisin oikeastaan ylistää Kikon tuotteita vaikka kuinka kauan, mutta esittelempä nyt kuitenkin tilauksesta tulleet uutukaiset :-) IMG_9828
Mulla kävi aika positiivinen kömmähdys Italiassa. Nimittäin kotiin tultuani avasin mun Kikosta ostamani puuterin. Tai puuterin olin ainakin luullut ostaneeni.. Paketista meinaan paljastuikin aurinkopuuteri.. :-D Hetken olin asiasta hiukan ärsyyntynyt, mutta mites kävikään. Olen nyt käyttänyt kyseistä aurinkopuuteria Italian reissun jälkeen melkein aina arkisessa meikissäni.. Toisin sanoen siis melkein jo kaksi vuotta, eikä aurinkopuuteri näytä vieläkään loppuvan, mikä on ihan huippua! Tilaukseen oli siis pakko laittaa täysin sama aurinkopuuteri, jota ilman en varmaan enään pärjäisi. Aurinkopuuterin lisäksi tilaukseen lähti myös ripsentaivutin sekä kulmakarvojen muotoiluun ja laittoon tarkoitettu pakkaus.IMG_9876
Kikon kynsilakat ovat parhautta  Näissä on ehdottomasti kaikista kokeilemistani kynsilakoista pitkäkestoisin kesto! Lakkaus pysyy pitkään eikä halkeile. Syksyä ajatellen tilasin Kikosta pari oranssin sävyä sekä tietysti ihanan täyteläisen punaisen sävyn, joka jokaiselta naiselta tulisi kynsilakoistaan löytyä!IMG_9912
Kikon huulipunat saavat myös kärkipaikan mun huulipunien kokoelmassa! Olin itseasiassa ihan unohtanut Italiasta tuomani pinkin huulipunan, mutta kun pitkästä aikaa testasin sitä, niin oli pakko tilata lisää sävyjä samasta huulipunasta. Näiden huulipunien ja esimerkiksi parin omistamani Max Factorin huulipunien välinen ero on hurja! Näissä Kikon huulipunissa on paljon väripigmenttiä ja väri pysyy huulilla pitkään! Mattapintaisuus näissä ei tarkoita huulien kuivumista, vaan huulilla oli oikeastaan aika luonnollisen kostea tunne. Uusien huulipunien lisäksi tilasin itselleni Kikolta myös pari huultenrajauskynää, joita ilman olen viimeisimmät vuodet pyristellyt.. Jos joskus Italiassa matkustaessa kyseinen kauppa osuu katukuvassa silmään, niin suosittelen kyllä käymistä! :-)

Löytyykös ruudun takaa keltään Kikon tuotteita? Jos löytyy, niin mitä mieltä olette niistä? :-)

10 kommenttia:

  1. ooi näyttää ihanilta! ei oo ite tullut kokeiltua, ainakaan vielä

    k-saarikoski.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä! Kyllä ehdottomasti kannattaa testata! Lupaan, että et tuu pettymään ;-)

      Poista
  2. Kiva postaus ja ihanan selkeä ulkoasu sun blogissa! Pitääpä pistää Kikon meikit kokeiluun, kuulostaa ihanilta :-)

    throughkarlaseyes.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-) Kannatan kyllä kokeilua!

      Poista
  3. Ooh en oo ikinä kuullukkaan tosta merkistä :o Mut noi kaikki vaikuttaa tosi kivoilta, huulipunat varsinkin! Tiiätkö saako noita Suomesta tai jostain nettikaupasta? :)

    http://onrooftop.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Kannattaa googlettaa muidenkin mielipiteitä kyseisestä merkistä :-) Suomessa ei oo Kikon liikettä.. Jos ulkomaanmatkaakaan ei oo tulossa niin paras vaihtoehto on nettikauppa, johon mun postauksen alussa on suora linkki!

      Poista
  4. Tää oli tosi kiva postaus! Sulta löytyy kyllä hyvät meikkikokoelmat :)! Itekkin omistan parit kikon tuotteet, ne on parhaita ♥

    fashionsituation.blogspot.com ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja oon kyllä täysin samaa mieltä sun kanssa noista Kikon tuotteista! :-)

      Poista
  5. Kiko on ihan huippu, varsinkin noi huulipunat on mun lemppareita! En oo kyllä ikinä tajunnut tilata netistä, mutta aina ulkomailla käydessä kiikutan sieltä kasapäin tavaraa kotiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kikon huulipunat on kyllä aivan parhaita! :-) Ja netistä tilaaminen on kyllä tosi helppoa ja kannattavaa varsinkin silloin, kun ei ole mahdollista ostaa livenä Kikon tuotteita :-)

      Poista