keskiviikko 9. syyskuuta 2015

OLEN ONNELLINEN...

YYTERI 2015-003
 muistoista
 siitä, että olen päässyt tutustumaan eri kulttuureihin ja saanut sitä kautta ystäviä ympäri maailmaa
 hyvästä koulumenestyksestä
 kaikista mun ystävistä
IMG_9067iso
 mun ihanasta perheestä, jota en vaihtaisi mihinkään
♥ siitä, että täytän kohta 18
 terveydestä ja siitä, että olen oppinut arvostamaan sitä vaikeiden aikojen kautta
 susta ja siitä, että oot tuonut mun elämään paljon iloa ja rakkautta 
IMG_9009
 siitä, että olen löytänyt vierelleni ihmisen, jonka kanssa haluan olla koko loppuelämäni
 syksystä ja mun uusista Huntereista
 siitä, että mun elämässä on paljon ihania ihmisiä, jotka välittävät musta
 siitä, että kaikki sujuu nyt hyvin
YYTERI 2015-002
 siitä, että mun blogi on ollut esillä Tanskassa asti. Kyllä, Tanskassa!! En voi muuta kuin hymyillä :-)
 siitä, että voin olla ylpeä itsestäni ja omista saavutuksistani
 niistä päätöksistä, joita olen elämäni aikana tehnyt
♥ tästä hetkestä
IMG_9064
 mun siskosta, jolla on ollut mahdottoman suuri vaikutus mun elämään
 siitä, että uskalsin leikata mun hiukset
 sanoista, jotka mun autokouluopettaja on sanonut mulle
 siitä, että mulla on tulevaisuuden suunnitelmia, joiden takia olen valmis tekemään töitä
YYTERI 2015-004
♥ siitä, että mulla on kamera, jolla tallentaa kauniita ja ikimuistoisia hetkiä
 lukion kautta tulleista kokemuksista
 henkisestä kasvusta sekä itsenäistymisestä
 siitä, että olen onnellinen
IMG_8995iso
Kuvat otettu Yyteristä

Mistä te olette onnellisia? 

4 kommenttia: