maanantai 28. syyskuuta 2015

HOME INSPIRATION

Syksyisin (tai, no joka vuodenaikana) mun huoneen sisustus muuttuu aina hiukan. Mutta syksyisin varsinkin pyrin rauhoittamaan mun huoneen väriskaalaa ja tuomaan neutraaleja värejä enemmän esiin. Mun yksi seinähän on harmaa, joten nyt olen hankkinut mun huoneeseen eri harmaan sävyjä pehmentämään silmään pistävää tummaa seinää :-) Sisustusjutuista pari aion vielä kiikuttaa Ikeasta parin viikon sisällä tänne asti. Kiinnostaisiko teitä muuten jossain vaiheessa pienimuotoinen huonepostaus? Nyt kuitenkin itse postauksen aiheeseen. Keräsin Elloksen sivuilta mun suosikit syksyiseen sisustukseen. Toivottavasti postauksesta löytyy myös jotain pientä kivaa teille :-)

Ellos -yhteistyöpostaus
Kynttilät. Syksyynhän kuuluu ehdottomasti kynttilät. Niihin olenkin nyt päättänyt panostaa tänä syksynä ja vielä tarkennettuna, nimenomaan niiden polttamiseen... Usein kynttilöiden kanssa käy niin, ettei niitä tule poltettua, vaikka kuinka niitä pöydällä olisikin. Itseltäni löytyy jo pari valkoista sekä yksi harmaa kynttilä, mutta haluaisin myös testata joskus tuoksukynttilöitä. Elloksen sivuilla törmäsin söpöihin tuoksukynttilöihin, joista mun mieleen jäi tämä, josta oli eri tuoksuvaihtoehtoja. Kyseisen tuoksukynttilän löydät täältä :-)

Marmori. Sen jälkeen kun päällystin mun kaiuttimet sekä pari laatikkoa marmorikuvioisella päällystysmuovilla, en ole saanut marmori-intoa pois päästäni.. Muovia löytyisi vielä paljonkin, mutta en tiedä mihin kaikkeen sitä käyttäisin. Toisaalta olisi ihan kiva löytää myös jotain oikeasti marmorista tehtyä sisustusesinettä, kuten nuo Elloksen ihanat marmoriset purkit sekä kynttilälyhty, joihin pääset suoraan täältätäältä sekä täältä.

Torkkupeitot. Erilaiset viltit on ehdottomasti mun heikkous.. :-D Yleensä kun makaan sängyllä ja katson televisiota, mulla on oltava viltti päällä, koska muuten mulle tulee kylmä. On niin ihana tunne kun on käpertyneenä viltin alla lämpösessä  Elloksen torkkupeitoista mun silmään osui heti tämä ihana harmaa yksilö.

Valkoiset pinnat. Pidän valkoisista pinnoista tosi paljon. Ne tuovat raikkautta ja valoisuutta huoneeseen, varsinkin kun mulla on yksi tumma seinä. Olin jo pitkään miettinyt uuden kirjoituspöydän tuolin hankkimista, koska mun edellisessä versiossa ei ollut selkänojaa. Voitte vain kuvitella, kuinka en koskaan juuri tuosta syystä tehnyt koulujuttuja pöydän äärellä vaan turvauduin aina pehmeään sänkyyn, joka ei välttämättä ole se paras mahdollinen vaihtoehto selälle. Päätin sitten ostaa samanlaisen tuolin kuin tuossa kollaasissa on, mutta tosiaan löysin omani Facebook-kirpparilta. Kollaasin tuolin löydät täältä.

Karvat. Karvatyynyt, taljat yms. ovat ehdottomasti syksyn sisustuksessa mukana. Mulla ainakin! Rakastan karvatyynyjä ja mun valkoista taljaa. Elloksen sivuilta löytyi tosi ihania tyynynpäällisiä, joista nappasin kollaasiin yllättäen karvatyynyjä (valkoinen ja harmaa) sekä tämän ihanan tähtityynyn. Ellokselta löytyi myös valkoinen lampaantalja, mikä tuo sisustukseen kuin sisustukseen vähän ylellisyyttä :-)

Valot. Loppuun vielä vähän jouluisempaa sisustukseen liittyvää juttua. Jouluvalothan on joulun merkki, mutta miksei syksyn pimeneviin iltoihin voisi tuoda tunnelmaa valoilla? Itse ainakin tykkäisin, jos tuollainen Elloksen valoköynnös koristaisi peilin reunoja tai sisustustikkaita :-) Saattaa ollakin, että päädyn vielä tilaamaan tuon itselleni..


Postaus toteutettu yhteistyössä Elloksen kanssa.

4 kommenttia:

  1. Tosi ihana kollaasi, jossa todella rauhalliset ja tunnelmalliset värit :)

    VastaaPoista
  2. Kirjotin just eilen samasta aiheesta!
    Nanna97.blogspot.fi

    Kiva postaus ja kivoja juttuja kollaasissa

    VastaaPoista