lauantai 12. syyskuuta 2015

AUTUMN, I'M WAITING FOR YOU

IMG_9612
Moikka sinne ruudun toiselle puolelle ♥ Mun into bloggaamisen suhteen on nyt todellakin pilvissä. Kun edes ajattelen bloggaamista, mulle tulee tosi hyvä mieli. Osasyynä siihen voi olla se, että tulevaisuus mun blogin suhteen näyttää kirkkaalta. Luvassa on pari ihan mahtavaa juttua, joista toinen on ollut mulla tiedossa jo alkuvuodesta asti... :-) Näihin tulevaisuuden juttuihin palaankin vasta sitten kun ne tulevat ajankohtaisiksi. Nyt kuitenkin nykyhetkeen!
IMG_9700
Pari huippua asiaa mun blogin suhteen onkin jo vähän aikaa sitten tapahtunut. Toinen niistä on nimittäin asia, mistä vinkkasin jo yhden postauksen taaksepäin. Muistatte varmaan postauksen, jossa kerroin, että oltiin Lindan kanssa kuvailemassa Vilan Back to work -katalogin innoittamana. Olin sitten tosiaan yksi ilta viettämässä mun ystävän täysi-ikäistymistä, kun sain viestin Lindalta.
ootd-postaus4
Linda kertoi, että mun blogi oli ollut esillä Tanskan Vilan jossain markkinointijutussa, joka oli lähetetty koko Vilan ketjulle! Mun blogin lisäksi esillä oli ollut muun muassa Saijis -niminen blogi. Luin Lindan lähettämän viestin ja mun leuka loksahti auki :-D Meinasin melkein alkaa hyppimään ilosta, koska toi oli todella iso juttu mun kaltaiselle pikkukylän bloggaajalle... Vieläkin välillä mietin, että miten toi voi olla edes mahdollista! Pakko olla itsestään ylpeä!
IMG_9819
Myös blogimaailman ulkopuolella on tapahtumassa isoja ja ihania asioita! Täytän meinaan vielä tänä vuonna 18 ja saan ajokortin. Autokoulu on mun osalta sujunut todella hyvin ja olen saanut paljon kehuja mun autokouluopettajalta, mikä tuntuu tosi hyvältä! Odotan myös joulua hirveästi, koska pari päivää ennen jouluaattoa meillä on Villen kanssa vuosipäivä ja tarkennettuna jo toinen sellainen  Ollaan siis oltu nyt lähes kaksi vuotta yhdessä, enkä tajua kuinka nopeasti aika on mennyt!
ootd-postaus3
takki 2ndhand (seppälä) |  farkut gina tricot |  kengät citymarket | laukku 2ndhand (longchamp)

4 kommenttia:

  1. Ihanan syksyinen asu :) Ja vähän upeata tuo esillä olo ulkomailla saakka! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihan uskomatonta, kiitos sulle! :-)

      Poista
  2. Oho vähän hieno toi Vilan juttu!! :) Ja sulla on tosi kiva asu, tykkään tosta takista paljon :)

    http://onrooftop.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, älä muuta sano! :-) Kiitos paljon!!

      Poista