sunnuntai 2. elokuuta 2015

SHOPPING OUTFIT

Pitkästä aikaa asukuvia! Näissä hepenissä olin liikkeellä Villen kanssa kun käytiin viime viikolla shoppailemassa Ideaparkissa. Mun mielestä on kivempi laittaa jotain kevyttä päälle kun on tarkoituksena sovitella vaatteita. Yleensä vaatekaupoissa mua alkaa ahdistamaan, jos mulla on farkut jalassa ja joudun ottamaan ne pois. Varsinkin kesällä.. Voi sitä tuskaa kun hiki hatussa joutuu vetämään nihkeitä farkkuja jalasta pois ja takaisin jalkaan. Puhumattakaan siitä, että lähtee sovittelemaan farkkuja siinä uskossa, että löytää jotkut uudet. No kuitenkin, mun mielestä noi mustat kevyet pöksyt sopivat tähän asuun tosi hyvin :-) Kuvat käytiin nappaamassa päivän päätteeksi aivan kotimatkan varrella sijaitsevassa uudessa Kantolan Tapahtumapuistossa, jossa ACDC juurikin oli esiintymässä. Jos joku hyvä artisti tänne tulee esiintymään, niin meiltä on vaan vaivaiset 10km tuonne ja Villeltä vielä paljon vähemmän :-) Ehkä sinne voisi sitten eksyäkin kuuntelemaan hyvää musiikkia. Sen näkee sitten..ootd-postaus3-007 IMG_7285as ootd-postaus3-009 IMG_7313 ootd-postaus3-008
kimono nelly.com | housut, kengät h&m | toppi bikbok | laukku lindex

Mitäs tykkäätte tästä asusta? Ja löytyykö ruudun takaa ketään, joka oli katsomassa ACDC:n konserttia tuolla Kantolassa? :-)

2 kommenttia: