keskiviikko 5. elokuuta 2015

OSTOSPOSTAUS OSA 3

IMG_8161 Willan Ginatricotilta mun oli tarkoitus ostaa Molly-nimiset farkut ainakin farkunvärisenä, mutta loppujen lopuksi mun mukaan lähti myös nuo samaiset farkut mustana. Näitä on kehuttu tosi paljon ja nyt halusin itsekkin nähdä onko kehuilla mitään perää. Farkut ovat ainakin tosi joustavat ja istuvat täydellisesti mun jalkaan, joten katsotaan ajan kanssa mitä käy :-) Näillä oli hintaa 29,95e/kpl. IMG_8234 Tätä pikkulaukkua olin katsonut jo aikaisemmin Citymarketissa, mutta hinta oli vielä sen verran korkea, joten en sitä silloin kotiuttanut. Nyt kuitekin kun pikaisesti siellä poikettiin äitin kanssa niin sattumalta mun silmään osui tämä sama laukku alennettuun hintaan: 12e. IMG_8309
Tämän tyylisiä sandaaleita löytyy nykyään jokaisesta kenkäkaupasta, mutta itse olen aina ajatellut, etten tälläisiä osta. Kappas vaan, niin se mieli muuttuu. Willan Stadiumissa oli meneillään loppualet ja kenkiä löytyi ihan pilkkahintaan. Näiden kohdilla luki sitten 7,48e, joten tottakai mun oli pakko ottaa nämä mukaan kun ne olivat vielä kaiken lisäksi niin mukavat jalassa! IMG_8200
Yleensä mulla vierähtää BikBokissa jonkin aikaa, mutta nyt Willassa päätin käydä vaan nopeasti pyörähtämässä siellä. Onneksi kävin, koska löysin nämä värikkäät rennot pöksyt alerekistä. Nappasin sopivan koon ja kävin sovittamassa. Pöksyt olivat ihanat jalassa ja kun hintalapussakin luki vain 9,95e, niin päätös oli helppo. IMG_8180 Ootteko huomanneet, ettei isoja laukkuja (joihin mahtuu kansion lisäksi muutakin tavaraa) löydy hirveästi. Itse törmään tosi usein sellaisiin laukkuihin, joihin kansio menee, mutta sitten laukku ei enään menekkään kiinni tai sitten laukkuun ei mahdu kansion lisäksi enään mitään muuta. Mulla on ollut tämä ongelma jo kauan, eikä tarpeeksi isoa koululaukkua ole meinannut löytyä. Riihimäen Femmatorilta tein kyllä ihan mahtavan löydön. Tämä iso hyväkuntoinen laukku on meinaan Line Collectionin ja maksoi kirpparilla 15e. IMG_8290 IMG_8291
Mä oon kyllä sataprosenttisesti kelloihminen. Mulla on melkein aina ranteessa kello ja viimeisen vuoden se onkin ollut hopean värinen, joten kultaista oon siis himoinnut jo pitkään. Hyvinkään Willassa on onneksi sellainen ihana koruliike, josta löytyy myös paljon kelloja. Siellä oli nyt menossa loppukiri alessa, joten monet kellot olivat puoleen hintaan. Tämä Regalin kello on siis ostettu Ur & Penn -nimisestä liikkeestä ja kellolla oli alunperin hintaa 70e, mutta alennuksen jälkeen se maksoi vain 30e. Kellon mukana tuli myös nätti kultainen rannekoru, joka pääsee myös varmasti käyttöön. IMG_8409 Tein kirpparilta ihan mahtavan löydön mun poikaystävälle. Tämä Leviksen ruutupaita meinaan oli todella hyvässä kunnossa, juuri sopivan kokoinen ja maksoi.... 3e!! Olin ihan innoissani tästä ja onneksi myös Ville tykästyi tähän! Katsoin myös hiukan netistä, että mitä hintaluokkaa uudet Leviksen ruutupaidat ovat ja yllätyin kuin hinnat olivat jopa 60-70e. Nyt täytyy kyllä olla tosi hyvä tyytyväinen, että löysin tämän ja vielä tuohon hintaan :-)IMG_8242
Oon heikkona erilaisiin pussukoihin, koska kun esimerkiksi lähden kouluun, niin mulla täytyy olla kaikenlaista tavaraa mukana. Yleensä sisältö koostuu nenäliinoista, huulirasvasta, laastareista, ponnareista, pinneistä, särkylääkkeistä, kurkkupastilleista ja kynsisaksista. Haluan tosiaan varautua kaikkeen, koska muuten mua alkaa stressaamaan. Tiedän, oon vähän outo. Kuitenkin, löysin siis nämä söpöt pussukat kirpputorilta. Isommalla Elizabeth Ardenin meikkipussilla oli hintaa 3e ja pienemmällä Avonin pussukalla 3,50e. IMG_8186 Samaiselta kirpputorilta löysin myös tämän ihanan Dbramante1928:n nahkaisen suojalaukun kannettavalle tietokoneelle. Suojalaukku on aitoa nahkaa ja se maksaa uutena noin 70e. Kirpparilla tämä hyvässä kunnossa oleva suojalaukku oli vain 15e. Mun nykyiselle koneelle tää on liian pieni, mutta tulevaisuudessa varmasti tähän suojalaukkuun päätyy sopiva yksilö.. :-) IMG_8375
Nykyään katson elokuvia yleensä vain Netflix:istä, mutta jos joskus siihen ei ole mahdollisuutta, niin leffoja on hyvä olla myös ihan DVD:nä. Kuinka hukata kundi 10 päivässä sekä Rakkaus lainassa ovat molemmat ostettu kirpputorilta 2e/kpl hintaan. Sitten mun oli ihan pakko saada Tähtiin kirjoitettu virhe kun sen näin Citymarketissa 9,95e hintaan. Voitteko uskoa, etten ole edes vielä nähnyt kyseistä elokuvaa.. Jep, oon vähän jäljessä, mutta parempi myöhään kuin ei millonkaan!IMG_8256 IMG_8268 Enhän mä nyt voinut jättää käyttämättä sitä tilaisuutta, että ostan toisenkin kellon kun noin halvalla saa.. Tosiaan mun silmää miellytti Ur & Penn -liikkeessä myös tämä vähän klassisempi yksilö mustalla remmillä, joten mukaanhan sekin lähti. Kellolla oli alunperin hintaa 60e, mutta alennuksen jälkeen vain se 30e, mikä ei ole mun mielestä ollenkaan paha hinta näin nätistä kellosta. Alemman kuvan mustaa muistikirjaa olin ihaillut Tokmannilla jo aivan liian monta kertaa, joten mun oli pakko lopulta hakea se. Hintaa muistikirjalla oli 4e.IMG_8229
Tämä kertakaikkiaan upea pikkulaukku osui mun silmään kirkkaan punaisen värinsä sekä kultaisten yksityiskohtiensa takia. Laukku on täydellinen väripilkku muuten yksinkertaiseen asuun, enkä voi odottaa, että tämä pääsee mukaan asukuviin. Mikä parasta, löysin laukun kirpputorilta ja hinta oli vain 3,75e. Tästä löydöstä en voisi olla iloisempi!

Mitäs pidätte näistä ostoksista? Löytyikö lempparia? :-)

6 kommenttia:

  1. Paljon sait kyllä rahaa palamaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oikein ymmärrä mitä yrität tällä kommentilla hakea? Mutta voin sanoa, että töitä koko kesän tehneenä mielestäni voin myös vähän palkita itseäni ostoksilla :-)

      Poista
    2. Haters gonna hate... Mä oon ainakin kateellinen sulle siitä miten hyviä löytöjä teet aina, toivottavasti mäkin joskus löydän yhtä hyviä yksilöitä kirppareilta ja alennusmyynneistä :-)

      Poista
    3. Näimpä juuri.. Oon aina kirppareilla vaan tosi tarkkasilmäinen, nään heti mistä pidän ja mistä en! Oon myös aika varma, että tuurilla on iso rooli tässäkin asiassa.. :-D Mutta turhaan sä kateellinen oot! :-) On myös tosi paljon niitä kertoja kun en löydä yhtään mitään kivaa kirppareilta ja sille nyt ei vaan voi mitään! Ihan sen hetken tarjonnasta kiinni löytyykö vai eikö :-)

      Poista
  2. Ihan sikaihania ostoksia! Sulla on kyllä käyny hyvä tuuri noitten alennusten ja kirppareiden kans, ei voi muuta sanoo :-D!!!

    VastaaPoista