sunnuntai 30. elokuuta 2015

LONG BOB

IMG_9380 Vihdoin saadaan mun uudesta ihanasta tukasta myös kuvia tänne blogin puolelle. Että mä rakastan näita hiuksia  Ne on niin ihanan kevyet ja helpot! Parasta näissä on se, että herätessäni voin vaan harjata ne ja lähteä, koska ne näyttävät hyvältä vaikken olisikaan niille mitään tehnyt. Kerrankin oon iloinen siitä, että mulla on luonnonkiharat! :-) Nyt mun hiukset säästyy liialliselta kihartamiselta sekä suoristamiselta, jolloin hiusten kuntokin pysyy varmasti hyvänä. Hiusten väriinkin oon todella tyytyväinen. Mun hiuksiin siis laitettiin mun oman juurikasvun värisiä raitoja, eli nyt ei siis ole huolenhäivää juurikasvusta, sillä nyt sen voi antaa vaan kasvaa :-) Tykkään tykkään tykkään.

Tykkäättekö te? :-)

6 kommenttia:

  1. Ihanat noi hiukset :-)😍❤

    VastaaPoista
  2. Ihanat hiukset! Itekin salaa haaveilen leikkaavani long bobin, mutta en silti näin pitkästä tukasta raaski.. Ehkä joskus :D

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-) Uskon kyllä, ettei noin pitkästä tukasta helposti pätkästä pois, mutta voin kyllä suositella! Itse otin asenteeksi sen, että nehän on vaan hiukset ja kyllä ne sitten aikanaan kasvaa takaisin :-) Vähän lyhyemmät hiukset tuo jotenkin sellaista ryhtiä kasvoihin ja muutenkin koko ulkonäköön!

      Poista