torstai 20. elokuuta 2015

HIUSINSPISTÄ

Muistatte varmaan, kun kuukausi sitten tuskailin mun hiusten kanssa.. No ensi viikon maanantaina pitäisi kampaajan penkkiin istahtaa ja mun suunnitelmat on nyt selvät! Oon hakenut hiusinspinstä netistä monestakin paikkaa, mutta ehdottomaksi suosikiksi on päätynyt Pinterest, johon oon nyt täysin koukussa. Pinterestistä saa niin paljon inspiraatiota moneen muuhunkin asiaan kuin hiuksiin, mutta hiuskuvia oon viime aikoina kyseisellä sovelluksella selaillut enemmän kuin laki sallii! Voisin laittaa tähän loppuun mun omia lemppari kuvia, joista oon itse saanut inspiraatiota. Mun omista hiussuunnitelmista en kuitenkaan kerro nyt enempää, mutta paljastan lopputuloksen ensi viikon alussa :-) Lähipäivistä on muuten tulossa tapahtumarikkaita, mutta tosi ihania! Viikonloppuna suunnataan taas Yyteriin ja säät näyttävät olevan kyllä meidän puolellamme. On luvattu täysin aurinkoista, pientä tuulta ja 23-24 astetta lämmintä, ihanaa  Sunnuntaina mun lähipiiriin on luvassa pientä perheenlisäystä, josta kerron sitten tarkemmin myöskin ensi viikolla.. :-) Kannattaa siis pysyä kuulolla! hiuksista-001 hiuksista hiuksista-002 hiuksista-003

2 kommenttia: