lauantai 29. elokuuta 2015

AUTUMN TOP 5

Moikka. Nyt kun syksy on jo ihan oven takana, olisi aika kurkistaa mun syksyn lempijuttuihin eli vaatteisiin! Mun mielestä syysvaatteet vievät mennen tullen talven, kevään sekä kesän vaatetukset. Vaikka syksy onkin yleensä sateisin vuodenaika, niin tykkään siitä ajatuksesta, että ulkona on viileää, mutta sisällä lämmin.. :-) Nyt kuitenkin itse asiaan! Esprit:in lähestyessä mua sähköpostitse, oli sopiva hetki toteuttaa pieni syksyinen inspiraatio postaus.

Esprit -yhteistyöpostaus-007

Moni on varmaan kiinnittänyt huomiota siihen, että vaatekaupat alkavat olla jo pullollaan erilaisia ponchoja sekä liivejä. Löytyy mm. karvaa sekä etnokuviota. Itselläni olisi vielä etsinnässä täydellinen poncho syksyksi. Karvaliivi multa löytyykin jo ruskeana, mutta voi että kuinka tuollainen musta karvaliivi mua nyt houkuttaisikaan...

Esprit -yhteistyöpostaus-010

Sininen on tietenkin yksi mun suosikkiväri syksyisin. Mulla siniset farkut pääsevät eniten käytölle keväisin ja syksyisin. Nyt varsinkin kun multa löytyy ihanan siniset Ginan Mollyt, niin varmasti niille tulee käyttöä. Sininen väri on jotenkin todella klassinen, eikä se katoa muodista vuodenajan vaihtuessa.

Esprit -yhteistyöpostaus-009

Itse suosin syksyisin ehdottomasti harmaata väriä pitkissä neuletakeissa, niin kuin tästä kollaasista jo ehkä huomaakin, hups.. :-D Harmaa vaan näyttää mun mielestä niin pirun hyvältä mustien farkkujen kanssa, that's it.

Esprit -yhteistyöpostaus-008

Ihanaa päästä taas pitämään nilkkureita ja saapikkaita. Tätä hetkeä oon oikeesti odottanut jo todella pitkään :-D Oon muuten huomannut, että syksyisin ruskean eri sävyjä esiintyy eniten kengissä sekä laukuissa. Itse omistan ihan täydelliset ruskeat saapikkaat, jotka olen ostanut Italiasta. Rakkautta ensisilmäyksellä  Kumpa vaan nämä sadekelit vähän hellittäisivät ja ilma viilenisi, niin pääsisin myöskin pitämään niitä jalassa.

Esprit -yhteistyöpostaus-006

Yllättäen tänäkin syksynä viininpunainen väri ja ruutukuviolliset vaatteet sekä huivit ovat muodissa. Varsinkin tuota burgundyn väriä tuntuu nyt löytyvän niin vaatteista kuin asusteistakin. Itse en kuitenkaan ihan vielä sille ole syttynyt, vaan pitäydyn toistaiseksi turvallisessa viininpunaisessa :-)

Ps. Kannattaa muuten käydä kurkkaamassa Esprit:in sivut, jonne pääset suoraan tästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti