torstai 30. heinäkuuta 2015

OSTOSPOSTAUS OSA 2

IMG_7374
Trenssejä, trenssejä... House of Brandonin alea selaillessa törmäsin tähän ihanaan mustaan trenssiin, joka multa itseasiassa löytyykin jo punaisena. Tämä Vilan trenssi on ihanan liukuvaa kangasta ja istuu päällä täydellisesti, joten kun hintakin oli vain 39,95e niin olin myyty. Sinisen yksilön kivoilla yksityiskohdilla sekä ihanalla värillä löysin puolestaan kirpputorilta hintaan 10e. IMG_7542
Olin lukenut yhdestä blogista näistä Essence:n tuotteista ja päätin kokeilla itsekkin. Ideaparkin Minimanista mukaan tarttui pari kynsilakkaa ja huulipunaa. Kynsilakkoja en olekkaan päässyt vielä kokeilemaan töiden takia, mutta huomenna on viimeinen työpäivä, joten eiköhän toinen näistä näteistä lakoista pääse vihdoin testaukseen. Huulipunista molempia kerkesin testailla jo nopeasti, mutta koska multa ei löydy hyviä huulten rajauskyniä, niin en osaa vielä sanoa näistä sen enempää. Kynsilakat maksoivat 1,99e/kpl ja huulipunat 2,89e/kpl. IMG_7731 Musta perus shortsihaalari multa onkin uupunut jo pitkään, mutta onneksi BikBokista sellainen löytyi hintaan 14,95e. Tämä on mukava vetää päälle kuumana kesäpäivänä vaikka rannalle lähtiessä tai sitten vain kotona oleillessa, koska päällä se on niin rento, eikä purista tai kiristä mistään. IMG_7678 Nämä söpöt vaaleanpunaiset shortsit löysin Ideaparkista Cubuksen alerekistä. Shortsit istuivat jalkaan täydellisesti, tuntuivat hyviltä ja maksoivat vain 7,95e. Miten musta tuntuu, että alan tykästymään yhä enemmän ja enemmän vaaleanpunaiseen väriin?IMG_7524 Valkoisesta hyvin istuvasta poolopaidasta olen haaveillut jo pitkän ikuisuuden ja vielä juurikin tästä kyseisestä yksilöstä. Mua harmitti hirveästi kun ennen talvea tätä ei ollut vielä myynnissä Suomessa ja ihailinkin tätä Ruotsin BikBokin nettikaupassa sekä eri Instagram-tileillä. Nyt kuitenkin tämäkin on rantautunut Suomeen ja voitte vain kuvitella sitä hymyä, mikä mun huulilla oli kun sen tajusin :-) Käydessäni Goodmanin BikBokissa halusinkin sitten samantien tämän myös mustana. Onneksi äiti halusinkin sitten ostaa näistä toisen mulle nimipäivälahjaksi, jee! Hintaa näillä pooloilla on oikeasti 29,95e, mutta toisen saimme pesualen jälkeen hintaan 26,95e. BikBokista ostaessa on mun mielestä hyvä, että jos huomaa jonkin tahran tai vian tuotteessa, siitä saa alennusta.IMG_7768
Mustasta perus bleiseristä mulla on ollut puutetta ja sellaisen hankkiminen onkin pysynyt mun takaraivossa jo jonkin aikaa. Kuitenkaan en ole ottanut sen löytämistä työn alle ja hyvä niin! Nimittäin kirpputorilta sellainen löytyi ja vielä tosi halvalla. Bleiseri maksoi vain vaivaiset 3e ja oli todella hyvässä kunnossa :-)IMG_7757 Ideaparkin Stadiumissa ollessamme näin ihan vahingossa tämän juuri minun kokoani olevan Race Marinen ulkoilutakin, joka näytti tosi kivalta. Hintalapussa luki alennettu hinta: 29,90e, joten päätin nappasta sen mukaani. Kassalla loppusumma olikin vain 24,90e, mikä oli tietysti positiivinen yllätys! IMG_7685 Mulle tuli yksi päivä sähköpostiin viesti, että House of Brandonille oli tullut uusi erä New Eran lippiksiä. Sivuilla mun silmään osui erityisesti tämä kirkkaan punainen yksilö. Mun aikaisempi saman merkkinen musta lippis oli haalistunut auringossa jo aika paljon, joten ajattelin, että tämä olisi hyvä hankinta. Hintaa tällä lippiksellä oli 24,95e. IMG_7190 Oon viime aikoina tykästynyt harmaameleerattuihin urheiluvaatteisiin ja uskon, että syynä siihen voi olla se, että nyt niitä näkyy niin paljon kaikkialla. H&M:n nettisivuilta löysin nämä 3/4-pituiset joogatrikoot, jotka päätin myös tilata. Hintaa näillä oli 19,99e. IMG_7488 Viimeisimpänä, muttei todellakaan vähäisimpänä: uudet Niken lenkkarit! Ideaparkin reissulla käytiin aika alussa Intersportissa. Kierreltiin liikettä kunnes mun silmät osuivat poistomyynnissä oleviin lenkkareihin. Näähän sieltä löytyi ja juuri sopivan kokoisina vielä.. Laitoin nämä varaukseen, sillä halusin vielä miettiä ennen ostamista. Niinhän siinä sitten kuitenkin kävi, että ennen kuin lähdettiin pois niin kävin nappaamassa nämä kassan kautta mukaani. Näillä Nike Free 5.0 -lenkkareilla oli alkuperäisesti ollut hintaa sen 132e, mutta alennuksen jälkeen ne maksoivat 70e.


Entäs löytyikö näistä toisen osan ostoksista jotain erityistä suosikkia? :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti