keskiviikko 29. heinäkuuta 2015

OSTOSPOSTAUS OSA 1

Pitkästä aikaa olisi luvassa ostospostausta, vieläpä kaksinkerroin! Viime aikoina oon meinaan tilaillut netistä sekä ostellut ihan livenä kaupasta kiitettävän verran vaatteita :-) Uusia juttuja on siis kertynyt kesän aikana sen verran, että en edes lähde väkisin tunkemaan niitä yhteen mega-postaukseen vaan teen pari erillistä postausta! Kesäloman aikana oon suosinut niin kirpputoreja kuin ihan liikkeitäkin, joten uutuuksia löytyy luonnollisesti molemmista. Kirpputoreista puheen ollen, kannattaa viimeistään lauantaina olla kuulolla täällä blogin puolella, koska silloin luvassa vähän ilmoitusasiaa! :-) Nyt kuitenkin itse ostoksiin!IMG_7586
Oon jo pitkään harkinnut mustan huopahatun hankkimista, mutta on tuntunut, ettei täydellistä yksilöä kuitenkaan ole osunut kohdalle. Viime viikonloppuna Ideaparkin reissulla mun ostoslistalla oli sitten huopahattu ja olin myös päättänyt sellaisen löytää! Täydellinen yksilö osui mun silmään H&M:llä ja hintaa tällä oli 24,99e. IMG_7158
Oon nyt täysin hurahtanut erilaisiin kimonoihin ja kun bongasin tämän Nellyn sivuilta niin olin sataprosenttisen varma, että tämä lähtee ostoskorin kautta kassalle. Oon nyt vasta tajunnut kuinka käytännöllisiä kimonot oikeasti ovat. Ne on kevyitä, rentoja sekä tosi monikäyttöisiä. Multahan löytyy nyt kaksi kukallista kimonoa, toinen valkoisena ja toinen mustana. Hintaa juuri tällä Vero Modan kimonolla oli 24,95e. IMG_7721 Löysin tämän topin Cubuksen Last Chance - rekistä ja alen jälkeen tälle jäi hintaa vain 8e. Musta tuntuu, että tämän tyylisiä toppeja löytyy nyt joka paikasta, joten jokaiselle löytyy varmasti se mieleinen :-) Olisi kiva jos kelit lämpeisivät vielä sen verran, että tuollaisella tarkenisi liikkua ulkona ilman mitään takkia tai neuletta päällä.. IMG_7642 Muistatteko kun kerroin, etten omista yhtäkään kukkapantaa? Asia on nyt korjattu ja vieläpä ihan kivalla yksilöllä! Tämä nätti kukkapanta löytyi H&M:n nettisivuilta hintaan 4,99e. Värivaihtoehtoja oli monia, mutta päädyin kuitenkin tähän valkoiseen, koska se sopii sitten monien eri värien kanssa yhteen.IMG_7632 Monesti ollaan äitin ja siskon kanssa kirpputoreilla törmätty klassisiin tummiin mekkoihin ja ollaan pohdittu, että tälläinenhän olisi hyvä löytyä kaapista mahdollisia tulevia virallisia tilaisuuksia varten. Aina ollaan kuitenkin jätetty mekot ostamatta, mutta nyt kohdalle osui taas sellainen mekko ja kun hintakin oli vain vaivaiset 4e niin tämä oli helppo päätös. En testannut mekkoa ollenkaan ennen sen ostamista, mutta koitettuani sitä kotona sain ilokseni todeta, että se istui juuri täydellisesti mulle. En voinut taaskaan olla tyytyväisempi siihen, että tämä Elloksen mekko löytyi tuohon hintaan kirpputorilta. IMG_7502 Samaiselta kirpputorilta löysin myös tämän ruskean laukun ja hintaa tällä oli vain 5e. Laukku on H&M:n mallistoa ja se on tosi tilava. Mulla olikin ollut jo kauan hakusessa vähän isompi laukku, johon mahtuu mun muiden pakollisten tavaroiden lisäksi myös kamera ja tämähän on siihen tarkoitukseen oikein sopiva :-)
IMG_7614 Varmasti monelta teistäkin löytyy tätä aivan ihanaa toppia ja jos ei löydy vielä niin suosittelen kipaisemaan omansa BikBokista! Ostin ensin tuon valkoisen Summer Up - festivaaleja varten ja ihastuin siihen silloin aivan täysin. Siitä lähtien mulla on ollut tarkoituksena kotiuttaa kyseinen toppi myös mustana, mutta Ideaparkin BikBokissa ne olivatkin jo loppuneet, enkä kyllä yhtään ihmettele. Onneksi Goodmanista niitä vielä löytyi ja sain omani taas kerran hintaan 12,95e. IMG_7490
Netissä selailtiin H&M:n alea ja sieltä löytyikin monia kivoja kenkiä, mutta kassan kautta tiensä mun kenkäkokoelmaan löysi vain nämä valkoiset korokepohjaiset kengät. Tykästyin näiden vähän erikoisempaan ulkonäköön ja voi että kun sain nämä ensi kertaa jalkaani.. En ole eläissäni kävellyt näin pehmeillä ja mukavilla kengillä, joten olin tosi yllättynyt! Olin super iloinen näistä kengistä, koska näiden hintakin oli vain 10e. Ei siis ollenkaan huono ale-löytö :-) IMG_7654
Nyt voin sanoa, että nämä olivat kyllä rakkautta ensisilmäyksellä! Nämä ihanan rennot shortsit löysin Mangosta ja siinä ei kauaa tarvinnut miettiä kun värinä oli kirkkaan punainen, materiaali oli kevyttä ja hintakin vain 9,95e. IMG_7414 H&M:n alea selaillessa mun silmään osui myös tämä toppaliivi. Aiemmin mulla ei ollut toppaliiviä, joten ajattelin, että nyt kun syksykin on jo pian tulossa niin sellainen olisi kyllä kätevä. Toppaliivin malli sekä väri olivat tosi kivat. Varsinkin tuo korkea kaulus, josta löytyy myös huppu houkutti mua hirveästi. Hintaa tällä oli alun perin ollut 34,99e, mutta alen jälkeen hinta oli vain 17e, mikä ei ollut ollenkaan paha!


Mitäs tykkäätte näistä ensimmäisen osan ostoksista? Löytyikö lemppareita? :-)

8 kommenttia:

  1. Vau mitä ostoksia! Nuo punaiset shortsit, kimono sekä huopahattu ovat aivan ihania! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ne kolme kuuluu myös mun lemppareihin! :-)

      Poista
  2. Nää ostospostaukset on kyllä tosi kivoja! Millä kirppareille yleensä käyt ja miltä kirppareilta tämän postauksen löydöt olivat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin munkin mielestä :-) Käyn yleensä Hämeenlinnan kirpputoreilla! Tämän postauksen kirpparilöydöt on tehty Hämeenlinnassa sijaitsevalta Timon torilta.

      Poista
  3. Ihania juttuja oot löytänyt! Varsinkin toi huopahattu ja punaiset shortsit on tosi kivoja :)

    http://marjukkakatariina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mäkin tykkään kovasti niistä :-)

      Poista
  4. Oi mitä ostoksia! Mulla olis sulle muuten pieni haaste mun blogissa, toiovn mukaan et oo vielä tehny tätä! http://wheretheboatsgo.blogspot.fi/2015/08/liebster-award-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, sanoppa muuta! Kiitos haasteesta, mutta oon sen valitettavasti jo joskus tehnyt, joten jätän tällä kertaa välistä :-)

      Poista