perjantai 17. heinäkuuta 2015

LINKKAA BLOGISI! - SUOSIKIT

Ensin haluan kiittää kaikkia bloginsa linkanneita!  Oon nyt selaillut teidän blogeja ja löytänyt myös pari uutta mun lukulistalle :-) Blogeissa yleisesti mun silmää miellyttää isot ja hyvälaatuiset kuvat, yksinkertainen ja selkeä ulkoasu sekä se, että blogista paistaa läpi kirjoittajan oma persoona. Nykyään yhä enemmän näkee niitä toinen toistensa kopioita ja persoonattomia blogeja, joiden täytyisi näyttää samalta kuin muiden. Mun kohdalla ratkaisee nimenomaan se oma tyyli niin kirjoittajana kuin valokuvaajanakin. Mutta nyt sen pidemmittä puheitta niihin mun omiin suosikkeihin. Blogit eivät sitten ole missään paremmuusjärjestyksessä!

Collage.jpgs 


Kaisan blogissa kiinnitin ihan ensimmäisenä huomion siihen, että hän on ollut au pairina Italiassa. Aloin sitten selata blogia vähän pidemmälle, koska olenhan itsekin vähän yli vuosi sitten viettänyt upean viikon Milanossa asuen italialaisessa perheessä. Kuvia selatessa pystyin tavallaan palaamaan takaisin Italiaan, vaikken ollut samoissa paikoissa käynytkään. Parasta oli kuitenkin huomata kuinka Kaisan kirjoittamat jutut italialaisesta kulttuurista ja ihmisistä osuivat täysin nappiin, sillä olin ne itsekin Italiassa ollessani huomannut :-D Blogista löytyy siis paljon juttua matkailusta ja kokemuksista au pairina.

Collagea


Suvin upea ulkonäkö sekä kasvonpiirteet seisauttivat mut heti aluksi! Isot selkeät kuvat sekä ihana asenne juoksemiseen olivat ehdottomasti niitä juttuja miksi tykästyin tähän blogiin :-) Pakko mainita myös omaperäisyys kuvien asettelussa. Tykästyin ihan hirveästi tuohon Suvin tyyliin lisätä joku postaukseen sopiva teksti kuviin. Esimerkkinä tuo oikeassa ylänurkassa oleva kenkäkuva!

Collage1


Vihdoin mä löysin sellaisen blogin, mistä löytyy kaikki mun kiinnostuksen kohteet samassa paketissa! Sisustus, kauneus, urheilu sekä muoti. Amandan kaikki kuvat ovat valoisia sekä hyvälaatuisia ja hänen kirjoittamaansa tekstiä on mukava lukea. Ja voi että kuinka ihastuinkin tohon kämppään! Tällä tytöllä on upea tyyli pukeutumisessa, sisustamisessa sekä valokuvaamisessa! :-)

Collaged


Tältä Oululaiselta tytöltä kyllä löytyy persoonaa :-) Ninan tyyli sekä on räväkkä että persoonallinen! Blogi on täysin hänen itsensä näköinen ja niinkuin postauksen alussa mainitsinkin niin se jos mikä kiinnittää mun huomion! Nina on rohkeasti täysin oma itsensä ja hänen kirjoittamaansa teksti on mielenkiintoista luettavaa. Plussaa myös siitä, että postauksissa on paljon kuvia!

8 kommenttia:

  1. Voi miten ihanasti oot kirjottanu :') Ihana juttu että tykkäät minun blogista:> Ja täältähän löytyy myös uusia blogejaki luettavaksi, jei :)

    VastaaPoista
  2. Vau tää oli oikea päivän piristys, kiitos hirmuisesti! :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että tää piristi sua! :-) ole hyvä!

      Poista
  3. Voi että, niin iso kiitos sulle ihanista sanoista!<3 Et tiedäkään kuinka paljon piristit mun iltaani..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, ihana kuulla!! Ole hyvä vain :-)

      Poista
  4. Kiitos paljon :) ja löysin tästä itellekin uutta luettavaa!

    VastaaPoista