keskiviikko 22. heinäkuuta 2015

ESITTELYSSÄ: EYELASH GROWTH BOOSTER

Eilen mulle tuli mieleen, että miksen ole koskaan esitellyt kaikista parasta kosmetiikka tuotetta minkä omistan. Tänään sama ajatus kummitteli mun mielessä, joten päätin nyt toteuttaa tämän postauksen samalla kun parantelen itseäni sängyssä makaamalla :-) Oon yleensä tosi kärsimätön ihminen enkä hirveästi testaile uusia kosmetiikkatuotteita. En ole myöskään oikein koskaan uskonut sellaisiin hömpötyksiin, jotka lupaavat kaikkea maan ja taivaan väliltä, vaikka niitähän nykyään kaupan hyllyt ovat pullollaan. Mulla on luonnostaan aika lyhyet ripset eli oon siis aina haaveillut paljon pidemmistä ripsistä. Kun sitten täytin 16 vuotta, niin sain mun vanhemmilta BeautyLash ripsiseerumin, johon tykästyin heti :-)
IMG_7128
Kyseisen seerumin käyttö on todella helppoa. Iltaisin kasvojen puhdistuksen jälkeen seerumia käytetään eyelinerin tavoin. Seerumia voi käyttää ala- ja yläripsien lisäksi myös kulmakarvoihin. Itse olen kuitenkin aina keskittynyt pelkästään mun yläripsiin. Miten seerumi sitten toimii? Seerumin salaisuus perustuu karibialaiseen koralliin, jonka sisältämä aine stimuloi ripsien kasvua aktiivisesti. Kasvuvaiheessa olevat ripset siis pitenevät ja kasvavien ripsien määrä lisääntyy sekä tuuhentuu. Eikö kuulostakin hyvältä? Sitä se myös on.IMG_7138
Mulla on nyt vähän alle kahden vuoden käyttökokemus tästä BeatyLashin seerumista ja voin vannoa, että tätä parempaa tuotetta on vaikea löytää! Seerumin käytön aloittamisen jälkeen mulla alkoi tulla näkyviä tuloksia jo parin viikon jälkeen ja mun ripset todellakin pitenivät ja mikä parasta, tuuhenivat myös. Tää tuote on kuin unelma mun kaltaiselle lyhyt ripsiselle :-D Hintaa tällä putelilla puolestaan on jonkin verran, mutta onneksi yksi pakkaus on mulla kestänyt aina monia kuukausia, koska oon käyttänyt sitä tosiaan vain yläripsiin. Suosittelen ehdottomasti tämän kokeilemista, koska se todellakin on hintansa väärti ja toimii oikeasti! :-) Olen kuullut myös ulkopuolisilta siitä, kuinka mun ripset ovat kasvaneet. Esimerkiksi silloin kun ennen vanhojentansseja ensimmäistä kertaa kävin ottamassa ripsienpidennykset, niin siellä sain kuulla kuinka pitkät ja vahvat ripset mulla on. Sen ansiosta mulle myös voitiin laittaa 13mm ripsiä, koska mun omat ripset jaksoivat kantaa ne. Seerumista ei siis ole ollut mulle muuta kuin pelkkää hyötyä!

Onkos kellään kokemuksia tästä tai muista ripsiseerumeista? Ja mitäs muuten tykkäätte tosta uudesta bannerista? :-) 

18 kommenttia:

  1. Siisti banneri, tykkään. Ja muutenki toi sun blogi on ihana :)!
    http://jjjbloggaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Toi seerumi kuulostaa tosi hyvältä! :) Sulla on ihania kuvia blogissa ja kirjotat tosi kivasti!

    http://theresnolimit-roosa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mistä tää on ostettu ja paljon maksoi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on ostettu mun luottokampaajalta, koska näitä ei tosiaan myydä ollenkaan kaupoissa :-) Ja hintaa tällä on oikeasti enemmän, mutta oon aina saanut tän noin 70 eurolla!

      Poista
  4. Täytyy kyllä itsekin kokeilla tuota! Ja tykkään bannerista :-)

    VastaaPoista
  5. Tätä samaista tiedän muutaman myös käyttävän, ja itsekin lyhyt aikaisesti kokeilin. Paljon kehuja saanut! :) Ihana persoonallinen banneri, tykkään!

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mullakin on tästä kyseisestä seerumista pelkästään hyvää sanottavaa! :-) Kiitos!

      Poista
  6. Tosi kivan oloinen blogi ja ihanan yksinkertainen ja selkeä :)
    http://loikkivat.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
  7. Ihanan selkeä blogi ja toi banneri on ihan huippu :)

    Käy kurkkaamassa mun blogia myös dreamsofmylife98.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Vau, tarvitsisin itsekin tollaisen seerumin! Sulla on muuten aivan ihana banneri. :)

    vaihtoehtoinenuniversumi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä suosittelen testaamaan! Kiitos :-)

      Poista
  9. Todella kiva tuo sinun bannerisi on, pidän siitä!! Blogisi muutenkin vaikuttaa todella mukavalta, joten jään mielelläni lukijaksi. :)

    http://petrajanica.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sulle! Lämpimästi tervetuloa :-)

      Poista