tiistai 21. heinäkuuta 2015

BRAIDS

IMG_7074 – Kopio
Maiju (jonka blogiin pääset tästä) taiko mulle nämä ihanat letit lauantaina mökillä ja mun oli nyt pakko laittaa Villen musta nappaamat kuvat ihan ikiomaan postaukseensa, koska tykästyin noihin letteihin ja näihin kuviin ihan hirveästi. Mun mielestä on ihanaa kun iho on saanut jo vähän rusketusta ja valkoiset paidat vieläpä korostavat sitä. Kaikki vaatteet näyttävät niin paljon paremmalta päällä kun ei ole enään niin kalpea! Mutta hei mites muuten noi mun hiukset.. Mitä niistä nyt oikein edes sanoisi :-D Juurikasvu näyttää jo päässeen valloilleen ja pähkäilen kokoajan, että mitä sitä seuraavaksi näille tekisi. Onko ehdotuksia? Toisaalta alan tykkäämään tosta mun omasta väristä, mutta en jaksa odottaa loputtomiin ja antaa vaan oman värin sieltä pikkuhiljaa kasvaa... Täytyy kai alkaa selailemaan kaiken maailman hiuskuvia ja koittaa saada vähän inspiraatiota :-) Ehkä tuun jossain vaiheessa sitten tännekkin jakamaan mun omia pähkäilyjä tähän hiuskriisiin liittyen, jos niitä siis edes tulee :-DIMG_7070iso-001 IMG_7086 MÖKKIVIIKONLOPPU

12 kommenttia:

  1. Ihana kampaus! Tekis mieli koittaa mutta tiedän näyttäväni kaljulta jos laitan hiukset kiinni :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mustakin! Koita ihmeessä, eihän sitä muuten voi tietää :-)

      Poista
  2. Värjää nuo vaaleat "latvat" tummemmiks ja anna oman värin vaan kasvaa. Sun hiukset on nyt kivat, mut sitten kun ne vielä kasvaa, voi näyttää hölmöltä noin vaaleat latvat kun sun oma väri on noin tumma. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä joo, en ookkaan koskaan miettinyt sitä noin! Kiitos :-) Mun täytyy kyllä vielä vähän pähkäillä tätä koko hommaa..

      Poista
  3. Sulla on mun mielestä ihana toi banneri ja tosi kiva postaus! Hyvälaatuisia kuvia ja oot tosi kaunis!:)

    VastaaPoista
  4. Yhdyn edeltävään, tosi kiva banneri! Ja kiva tuo lettikampaus, oot kaunis :)

    http://sanninenblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! :-) Ja mäkin tykästyin siihen ihan hirveästi!

      Poista
  5. aaaaaa tuo letti on ihana!!!

    http://maailmanrannikoilta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Vautsi miten hieno letti ja oot todella kaunis! Tykkään myös sun blogista hurjasti, jään seurailemaan :)

    http://milenaee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkäsin kyllä siitä! Ja kiitos paljon :-) Tervetuloa!

      Poista