tiistai 23. kesäkuuta 2015

SHOEHOLIC

IMG_6656
Nellyn paketti saapui ja sieltä paljastui kolmet ihanat kengät. Löysin kaikki kolme Nellyn alesta ja koska tiesin, että palkkapäivä lähestyy niin lisäsin ne ostoskoriin. Kengät ovat Nellyn omaa NLY Shoes -mallistoa. Suosittelen ehdottomasti käymään kurkkaamassa kyseisen malliston, koska herranjumala siellä on ihania kenkiä!! Muutkin Nellyn omat mallistot ovat yllättäneet mut tosi positiivisesti ulkonäön sekä hintojen puolesta :-) Hinnat eivät meinaan tosiaankaan hio mitään pilviä toisin kuin useat merkit, joita Nellyltä löytyy! IMG_6676 
Arvaatteko mihin näissä ensimmäisenä ihastuin? No vaaleanpunaiseen väriin tietenkin! Nämä tekomokkaiset slip in-tennarit olivat ihanan pirtsakka löytö kesäksi, enkä malta odottaa, että pääsen näitä käyttämään ja yhdistelemään eri vaatteiden kanssa :-) Kenkien alkuperäinen hinta oli 32,95e, mutta lopulta hintaa jäin vain 19,95e.IMG_6674
Muistatteko kun olen kertonut, että olen halunnut jo pidemmän aikaa tälläiset korokepohjaiset tolppakorot? No nyt löysin kyllä ihan täydelliset sellaiset  Parasta näissä on se, että näillä on helppo kävellä eikä tarvitse pelätä kaatuvansa :-D Useimmissa kengissä, joita selasin, oli tosi korkea korko, mutta sitten löysin nämä. Onneksi! Näiden ihanuuksien alkuperäinen hinta oli 49,95e, mutta alennuksen jälkeen hintaa jäi vain vaivaiset 24,95e, mikä on mun mielestä tosi vähän näistä kengistä. Hyvä löytö siis.. :-) IMG_6678
Valkoisia korokepohja tennareita olen myös etsinyt jo pidempään ja nyt kun ne osuivat samalla kertaa kohdalle, niin ei muuta kuin ostoskoriin vaan! Kengät ovat tekonahkaa ja miellyttävät ainakin mun silmää hirveästi! Kenkien alkuperäinen hinta oli 39,95e ja loppujen lopuksi kengät maksoivat 23,95e. Olin aikaisemmin katsellut H&M:ltä vastaavanlaisia kangaskenkiä, mutta en löytänyt niitä mistään liikkeestä ja netistä ne olivat jo loppuunmyydyt. IMG_6663
Mitkäs olivat teidän lempparit? :-)

2 kommenttia:

  1. Aivan ihania kenkiä! Kuin korkeet noi sun korkkarit suunnilleen on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon täysin samaa mieltä, kiitos! Niissä on korkoa 11,5cm ja korokepohjaa 3,5cm eli oikeeta korkoa jää vain 8cm :-)

      Poista