maanantai 8. kesäkuuta 2015

SECOND HAND SHOPPING

Raskas eka työviikko, vesisade, auringonpaiste, väsymys, turhautuneisuus, nukkuminen, aikainen herätys, kirpputorit, tyttöjenilta, treenaaminen, hymy, onnellisuus, nauru. Näistä on mun viime viikko koostunut. Viime viikolla tosiaan oli ensimmäinen työviikko ja arki menikin sen takia multa vähän ohi, koska olin niin väsynyt ja nukuin vaan koko ajan. Salilla kuitenkin kävin melkein joka päivä töiden jälkeen ja sitten suihkun kautta lepäämään loppu illaksi. Väsymys oli varmasti suurin syy, miksi musta ei viikon aikana kuulunut mitään täällä eikä missään muuallakaan. Yhtenäkään päivänä en myöskään jaksanut alkaa meikkaamaan saatika sitten mennä ottamaan kuvia ulos, vaikka säät olivatkin hyvät. Toivotaan, että tilanne tästä pikkuhiljaa normalisoituu ja mulla riittää energiaa myös bloggaamiseen eikä vain töihin ja treenamiseen.
Halusin tulla näyttämään teille mitä kaikkea oon lähiaikoina ostellut. Ja jos joku ei ole vielä huomannut niin oon kova kirpputorien kiertäjä :-D Oon käynyt kirpputoreilla jo pitkään ja löytänyt vaikka ja mitä kivaa. Mun vaatekaapista itseasiassa löytyy paljon kirpputoreilta ostettuja vaatteita. Mun mielestä kirpputorien suosion kasvaminen on todellakin hyvä juttu! Kirpputoreilla on ennen ollut paljon huonompi maine kuin nykyään ja tänä päivänä kirppareilla käy myös tosi paljon nuorisoa. Harmittaa, että viikonloppuna missasin Tampereen Muotikirppiksen, jossa muun muassa bloggaajat myyvät vanhoja vaatteitaan. Ehkä ensi kerralla sitten suuntaan sinne :-) Mutta nyt ostoksiin!IMG_5908 Tämän värikkään ihanuuden bongasin H&M:n nettisivuilta urheilupuolelta enkä kirpparilta. Treenitoppi on kuitenkin niin uusi, niin sovitan sen tähän postaukseen kirpparilöytöjen mukaan. Salilla treenatessa urheiluvaatteet vaikuttavat mun mielialaan ja innokkuuteen tosi paljon. On paljon kivempi treenata kun on jotain värikästä päällä, vai mitä? :-) Voitte siis vaan kuvitella kuinka hyvä fiilis tää väripilkku päällä on! IMG_5891
Lisää treenivaatteita! Nämä ihanat pinkit shortsit löysin puolestaan kirpparilta. Lauantaina herättiin Villen kanssa aikasin ja pähkäiltiin siinä, että mitä tehtäisiin. Päätettiin sitten lähteä kohti Riihimäen Femmatoria ja onneksi niin :-) Mulla on kesäksi vain mustat Niken ihonmyötäiset treenishortsit, joten näistä sain hyvän kaverin niiden rinnalle. Varsinkin kesällä salilla on hirveän kuuma ja pitkät treenihousut eivät välttämättä silloin ole ne paras vaihtoehto. IMG_5915 Löysin Femmatorilta myös tämän söpön valokuvakehyksen, johon ajattelin laittaa mun ja Villen kuvia :-) Mulla on myös ollut kaapissa jo pitkään odottamassa yksi isompi valokuvakehys, johon saa monta valokuvaa, mutta en vaan ole saanut aikaiseksi tehdä mitään sen eteen, että se oikeasti olisi joskus mun huoneen seinällä... Ehkä vielä joku päivä löydän itselleni sopivan hetken ryhtyä tuumasta toimeen! IMG_5921
Ja sitten tulee mun ehdottomat suosikit :-) Sunnuntaina lähdettiin siskon ja äitin kanssa kirpparikierrokselle Hämeenlinnaan ja katsokaa nyt mitä mä löysin! Oon jo jonkin aikaa miettinyt kumpienkin kenkien ostoa ja nyt löysin ne molemmat ihan sattumalta ja mikä parasta, vielä kirpparilta! Hetken aikaa mietin ja puntaroin Niken kenkien ostoa, mutta tiesin, että mua alkaisi jälkeenpäin kaduttaa, jos jättäisin ne sinne. Tässä taas todiste siitä, että kirppareilla käynti kannattaa! :-)

Mikä on teiän paras löytö kirpparilta? Mitä mieltä yleensäkin te ootte kirpputoreista, HOT or NOT? :-)

5 kommenttia:

  1. Mitä hyvii kirppareita tiiät tääl etelä-Suomessa :)? Ois kiva kuulla mistä teet hyviä löytöjä yleensä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyn usein Hämeenlinnan kirpputoreilla, joista mun mielestä parhaimmat on Kantolan suurkirppis ja Herman's Second Hand. Kantolasta samalta alueelta löytyy useampi kirpputori, jotka voi samalla reissulla kiertää! Keskustan lähellä sijaitseva Herman's kuitenkin lopettaa vähän ajan päästä, mikä on tosi harmi, koska oon tehnyt sieltä tosi hyviä löytöjä! Toi Riihimäen Femmatori oli tosi hyvä! Myös Hyvinkäältä löytyy nykyään tuo kyseinen kirpputori, joten niissä molemmissa kannattaa varmasti käydä! :-) Mutta tosiaan hyviä löytöjä teen monista paikoista kunhan vaan jaksan kiertää ja pitää silmät auki :-)

      Poista
    2. Piti vielä korjata, että Femmatori ei löydy Hyvinkäältä vaan Tuusulasta!

      Poista
  2. Aivan mielettömän hyviä löytöjä olet tehnyt! <3 Liityin lukijaksi, koska blogisi vaikuttaa ihanalta! :-)

    <3: www.sofialaurent.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, ihana kommentti! Piristit mun päivää, iso kiitos sulle <3

      Poista