tiistai 30. kesäkuuta 2015

KESÄÄN KUULUU..

IMG_6700
Bikinit. Mun mielestä kesään kuuluu ehdottomasti bikinit ja senpä takia tänäkin vuonna mun oli pakko löytää uudet ihanuudet rannalle. Löysin nämä H&M:n nettisivuilta ja ihastuin tähän väriin ja kuosiin samantien. Parin tilauksen ja palautuksen jälkeen sain vihdoin viikonloppuna sekä ala- että yläosan päälleni aurinkoa ottaessa. Ensimmäiset rusketusrajatkin ilmestyivät ;-) Ihanaa kun vihdoin aurinko paistaa ja ulkona on lämmin! IMG_6189
Valkoiset farkut. Vai mitä, että valkoiset farkut ja kesä sopivat samaan lauseeseen kuin paita ja peppu? Mä olen niitä, joita ei hirveästi houkuta kesällä vetäistä jalkaan mustia farkkuja, jotka kuumottavat ja hiostavat, joten valkoiset farkut vievät kyllä voiton tähän aikaan vuodesta. Varsinkin kun löysin alkuvuodesta Cubukselta kuvassakin näkyvät Jegging Janet, jotka multa löytyy nyt jo kolmessa eri värissä :-) Suosittelen! IMG_6738
Kevyet treenivaatteet. Kesällä on vaan niin ihanaa pitää kevyitä treenivaatteita. Kuka nyt haluaisikaan kulkea helteessä pitkät mustat juoksuhousut jalassa? -En minä. Kuvassa näkyy pari mun suosikkia treenivaatteissa. Voisin ostaa noita Niken urheilurintsikoita kaikissa mahdollisissa väreissä, koska en treenatessani nykyään enään mitään muita pidäkkään! Niin kuin jo pari postausta takaperin kerroinkin, niin kuntosalilla, jolla käyn on tosi kuuma kesäisin ja tällä viikolla mulla olikin ensimmäistä kertaa siellä jalassa nuo Niken mustat shortsit ja ei kyllä ollut valittamista liiasta kuumuudesta! IMG_6629
Kukkakuosit. Tänäkin kesänä kukkakuosi on in. Juhannuksena mulla ja Karolla oli molemmilla päällä kukkakuosia, mutta sehän sopi juhannukseen paremmin kuin hyvin, vai mitä? Kukkakuosien lisäksi myös kukkapannat jatkavat lisääntymistään ja nykyään niihin törmää melkein jokaisessa vaateliikkeessä. Itse en vielä omista yhtäkään, mutta onhan tässä vielä kesää jäljellä.. :-)IMG_6486 Jäätelö. Ilman jäätelöä ei ole kesää. Täähän on ihan itsestäänselvyys :-D Kuvan pointti oli kuitenkin se, että oon löytänyt uuden lempparijäätelön! Mun työkaveri vinkkasi tosta banaanijäätelöstä, joten päätettiin Villen kanssa testata sitä. Jäätelöhyllyllä kuitenkin iski valinnanvaikeus ja päädyttiin ottamaan myös tuota mansikan makuista. Nämä Lidlin "feikki" Ben&Jerry's jäätelöt veivät ainakin mun kielen mennessään, nam! Varsinkin tuo mansikan makuinen jäätelö oli aivan taivaallista ja tuun varmasti ostamaan sitä vielä lukuisat kerrat tänä kesänä! IMG_5212
Mansikat. Mun mielestä on ihanaa, kun pikkuhiljaa mansikoita alkaa ilmestyä kaikkialle. Toisaalta saan mansikoista kyllä yliannostuksen taas töissä, mutta eiköhän sitä sitten pärjää loppuvuoden ilman niitä. Viime kesän lopussa mun ei oikein edes enään tehnyt mieli mansikoita, koska olin töissä niitä kuukauden jo syönyt :-D Noita kuvassa näkyviä suklaamansikoita oon tehnyt parina viime kesänä ja ai että ne on kyllä hyviä! Niitä onkin jo vähän ikävä, joten toivottavasti pian mansikat kypsyvät täällä meilläkin päin, jotta pääsen pieneltä lomalta takaisin töihin ja voidaan äitin kanssa taas käydä ihan mansikkamaalla keräämässä ämpärit täyteen isoja mansikoita!IMG_6788
Auringonpalvonta. Tänä vuonna kesä on auringonoton kannalta ollut aika surkea, mutta onneksi nyt tilanne alkaa vaikuttaa paremmalta! Lähipäiville on meinaan luvattu rutkasti lämpöasteita ja aurinkoa, joten ei muuta kuin hyvästä säästä nauttimaan! :-) Auringolta täytyy kuitenkin myös muistaa suojautua, joten aurinkorasvat ja hatut kehiin! Älkää varsinkaan unohtako auringonoton jälkeistä rasvausta ;) Parille seuraavalle päivälle mulla on luvassa auringonottoa ennen viikonlopun reissua, josta kerron sitten myöhemmin! Toivottavasti ehdin saada kunnolla väriä pintaan, mutta eiköhän se onnistu, koska rusketun helposti ja palan harvoin :-)

Näiden lisäksi mun mielestä kesään kuuluu myös ehdottomasti mm. ystävät, uiminen, festarit, grillaaminen sekä mökkeily. Mitkä asiat teidän mielestä kuuluu kesään? :-)

4 kommenttia:

  1. Mulla kesään kuuluu aika lailla samat jutut kuin sulla! Hmm, oonkin miettinyt et pitäiskö testata tota Lidlin jätskiä (oon meinaan aikamoinen jätskisyöppö... :-D).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo uskoisin, että monelle kesään kuuluu just näitä juttuja! :-) Kyllä ehdottomasti kannattaa testata! Voin vannoa, ettet tuu katumaan, haha! :-D

      Poista
  2. Ihana postaus! Niiiin totta! Tykkään kyl valtavasti sun blogista ja varsinkin kuvista! :)

    P.S. Pakko saada suklaakuorrutteisia mansikoita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :-) Haha kiva kuulla, että en oo ainut joka on hulluna niihin.. ;-)

      Poista