perjantai 19. kesäkuuta 2015

JUHANNUSSUUNNITELMAT

IMG_6414
Onko kaikilla jo selvillä juhannussuunnitelmat? Mulla ainakin on. Tänään ollaan porukalla menossa yhdelle kaverille grillailemaan sekä muutenkin viettämään iltaa :-) Oon monta kertaa jo kironnut päässäni tota säätä ja sitä, että tänä vuonna juhannus vietetäänkin suurimmaksi osaksi sisätiloissa tai muuten sateelta suojassa. Mutta tätähän tämä Suomen kesä oikeastaan on, sadetta.. :-D Eihän siitä mihinkään pääse. Toivottavasti sää kuitenkin selkenee iltaa kohti ja saadaan myös vähän aurinkoa näkyviin. Ja vaikka sää sitten olisi kuinka surkea, niin ei anneta sen haitata! Kuvat on otettu tiistaina kun käytiin katsomassa se Luokkakokous. Mulla oli päällä sinivalkoraitaista, joten mikä olisikaan ollut parempi paikka ottaa nämä asukuvat kuin elokuvateatterin vastapäätä oleva laituri! :-) Epäröin hetken, että julkaisenko nämä kuvat, koska ne taitavat olla ensimmäiset kunnon asukuvat, joissa mulla on silmälasit päässä. Ajattelin kuitenkin, että no menkööt nyt ja katsotaan sitten miltä lopputulos näyttää. Ei hassummalta, vai mitä? Mun silmälasit taisivat jopa ihan sopia tähän asuun :-D Nyt haluaisin kuitenkin kuulla myös teidän juhannussuunnitelmista, eli millaisissa maisemissa ja fiiliksissä vietätte teidän juhannusta? Onko kenties luvassa festarit tai mökkeilyä? :-) Ja ennen kaikkea ihan mahtavaa juhannusta teille kaikille! ♥ ootd-postaus3-005 IMG_6413 IMG_6395 IMG_6411 ootd-postaus3-006 IMG_6376iso IMG_6292

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti