sunnuntai 24. toukokuuta 2015

SUMMER OUTFIT INSPIRATION

Oonko ainut, jonka mielestä kesässä yksi parhaimmista jutuista on ehdottomasti vaatteet? Kohta tän tytön onkin jo aika kääntää vaatekaappi päälaelleen, vaihtaa kesävaatteet eteen ja työntää muut kaappien syövereihin odottamaan syksyä :-) Oon tykästynyt ihan hirveästi Polyvoreen! Oonkin väsäillyt sillä yhtä sun toista kollaasia lähiaikoina ja siitä tää ajatus sitten lähti, että tulisin esittelemään teille näitä mun tekemiä inspiraatiokollaaseja vaatteiden osalta. ImageProxy (4) Ensimmäisenä vähän rennompaa tyyliä! Voisin hyvin kuvitella lähteväni tässä asussa esimerkiksi rannalle tai vaikka kavereiden kanssa jäätelölle :-) Keräsin tän koko asun ton ihanan kimonon ympärille. Mulla ei itseasiassa ole yhtäkään kimonoa, joten kesäksi sellainen olisi oiva löytö! Toinen must-hankinta kesäksi on joku isompi hattu! Mulla on jo omasta takaa sellainen olkihattu, mikä tosin ei ole noin massiivinen kun kuvan hattu :-)POLYVORE
Tää kokonaisuus on ehdottomasti mun oma suosikki! Rakastan tässä kollaasissa ihan kaikkea  Voisin myös kotiuttaa jokaisen kollaasin vaatteen ja asusteen mun omaan vaatekaappiin ! :-) Oon ihan älyttömän onnellinen, että löysin täydellisen valkoisen jakun yli vuosi sitten Italiasta, koska se tuo niin paljon raikkautta asuun kuin asuun sekä on myös ihanaa vaihtelua mustalle jakulle :-)  Oon nyt alkanut tykästymään punaiseen väriin tosi paljon ja oon ihan yllättynyt, että oon löytänyt just sen värin mikä sopii mulle hyvin! Vielä yllättyneempi oon siitä, että se väri on just punainen! :D Löysin muuten ihan täydellisen punaisen yksilön (eli vaatteen) viikonlopun yo-juhlia varten, mutta siitä sitten lisää myöhemmin!POLYVORE1 Halusin myös tehdä sellaisen kollaasin, jossa kokeilen vähän jotain erilaista ja ei niin ilmeistä mua. Ja se asia, mikä mua tähän kollaasin inspiroi, oli noi housut. Mulla ei oo koskaan ollut tuollaisia tai edes tuon tapaisia housuja, mutta mun mielestä noi on jotenkin tosi mageet! Tästä asusta mulle tuli heti mielikuva Pariisista, koska mun mielestä tässä asussa on vähän jotain Pariisi-tyylistä. No kuitenkin, voisin siis helposti kuvitella jonkun pitävän tälläistä asua Pariisissa! Olisin muuten voinut kehitellä tuon valkoisen paidan ympärille vaikka ja mitä asuja, mutta päädyin nyt tosiaan tälläiseen vähän erilaisempaan kollaasiin! :-)POLYVORE-001
Ja sitten vähän sporttisempaa asua! En oo varmaan ainut, joka rakastaa Niken urheiluvaatteita.. :-D Multa itseltäni itseasiassa löytyy juurikin nuo pinkit urheilurintsikat sekä musta jumppakassi! Halusin tehdä tästä asusta sellaisen, että se sopii niin urheiluun kuin vapaa-aikaankin :-) Itseasiassa juuri eilen Tampereella ihastelin kaikkia kirkkaan värisiä treenivaatteita Intersportissa ja voi että kun saisi ne kaikki omaksi!! Tarvitsisin ehdottomasti uudet isot kuulokkeet, koska mun vanhat meni rikki jo aikoja sitten.. Mun mielestä tuollaisista isoista kuulokkeista on niin paljon mukavampi kuunnella musiikkia kuin nappikuulokkeista! Mulla tulee korvat jopa vähän kipeäksi jos kuuntelen napeilla pitkään, joten noi kuulokkeet mulle kiitos :-D POLYVORE3
En kestä kuinka ihanat noi kengät on!  Oon himoinnut jo vaikka kuinka pitkään tuollaisia mustia korokepohjaisia korkokenkiä, mutta aina kun oon sellaisiin törmännyt, niin juuri mun koko on ollut loppu... Ehkä vielä joskus ne täydelliset ja oikean kokoiset yksilöt osuu mun kohdalle :-) Tykkään tässä kollaasissa myös hirveästi tuosta mekosta. Sen on tosi kivan mallinen ja toi väri ja kaikki, kertakaikkiaan ihana!

Mitäs mieltä ootte näistä kollaaseista? Löytykö joku lemppari? :-)

Lisäsin muuten linkkaa blogisi-postaukseen lisää aikaa, joten vielä voi linkata blogeja! Suoraan postaukseen pääset tästä!

4 kommenttia:

  1. Ihania asuja! Nike addikti löytyy täältäkin :p Millä teet näitä kollaaseja? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Julia! Haha, no sittenhän meitä on kaks.. :-D Teen näitä Polyvorella, joka on siis ihan ilmainen sivusto! Tykkään siitä ihan hirveesti ja se on tosi helppokäyttöinen, joten suosittelen kyllä kokeilemaan :-)

      Poista
  2. Ihan super kivoja asuja! Himottaisi ostaa lähes kaikki noistakin itselle :D

    VastaaPoista