perjantai 1. toukokuuta 2015

SOMETHING NEW

Tulin nyt esittelemään mun Puolan ostoksia teille. Puolasta mukaan lähti tosiaan vain kolme juttua (voitteko uskoa?), mutta ne on kyllä jokainen toistaan ihanempia! :-) En voisi olla yhtään tyytyväisempi mun tekemiin ostoksiin! En ostanut mitään turhaa ja näille uutuuksille tulee aivan varmasti käyttöä. Nyt voin sanoa, että oon täysin valmis kevääseen myös takkien osalta! Mutta nyt itse ostoksiin!


Beige trenssi Stradivarius
Tää beige trenssi on aivan ihana! Harmittaa tosin kyllä ihan hirveästi, ettei Stradivariusta löydy Suomesta, mutta kyseisestä vaatekaupasta tuli silti ehdottomasti yksi mun lemppareista! Mun mielestä jokaisen naisen vaatekaapista tulisi löytyä klassinen beige trenssi, ja nyt mulla on oma täydellinen yksilöni :-) Musta takki Stradivarius 
Hyvä istuvuus, keveys, ihana materiaali: täydellinen takki ♥ Huomasin tämän takin heti, kun astuttiin liikkeeseen sisään ja ei siinä kauaa tarvinnut miettiä, että otanko tämän vai en! Pari postausta sitten esittelin täällä blogissa valkoisen takin, mikä oli tilattu Sheinsideltä. Takit on kieltämättä vähän samantyyppiset, mutta ei tule ainakaan kriisejä, kun löytyy sekä musta että valkoinen. Punainen trenssi Vila
Tätä en tosin ostanut Puolasta, mutta päätin esitellä tämän silti tässä postauksessa. Rakastan, siis rakastan tätä takkia! Takki näyttää vielä paljon paremmalta luonnossa kuin kuvissa, sillä se laskeutuu takaa ihanasti ja on todella laadukasta liukasta materiaalia. Ville on sanonut mulle, että punainen väri sopii mulle tosi hyvin ja niinhän se taitaa sopiakin, nimittäin eilen kaupungissa vessajonossa tuntematon tyttö kehui kuinka ihana takki mulla on ja kuinka hyvin se mulle sopii :-) Ette voikkaan kuvitella miten hyvä fiilis tosta tuli! Olin hetken aikaa ihan hämmentynyt, sillä ei tuollaista joka päivä kuule! Kiitos sulle vielä punatukkainen tyttö 

Nike free 5.0 Nike
Meillä molemmilla oli Karon kanssa hakusessa Niken lenkkarit ja molemmat löysikin omat ihanuudet Niken liikkeestä. Kun astuttiin ulos liikkeestä Niken pussit kädessä, niin molempien hymyt oli korvissa asti :-D Oltiin kävelty tuona päivänä muutenkin jo paljon, mutta molemmat oli niin tyytyväisiä omiin löytöihinsä, ettei pieni väsymys haitannut yhtään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti