perjantai 15. toukokuuta 2015

KOLME IHANAA

IMG_5260
Mun oli pakko tulla esittelemään mun tän päiväisiä löytöjä Tokmannilta! Yleensä sieltä ei löydy oikein mitään sellaista sisustukseen liittyvää tavaraa, mikä sitten myös lähtisi kassan kautta kotiin. Mutta nää kyllä oli niin ihania, että oli pakko saada! :-) Tää lyhty on kai tarkoitettu ulkokäyttöön, mutta mun mielestä tää on ihan täydellinen myös sisälle, joten se löysi paikkansa mun huoneesta!IMG_5267 Löysin myös koristetyynyn sekä beigen viltin! Ja vaikka kesä onkin jo tulossa, niin oon kotona kyllä semmoinen vilukissa, että mulla on aina pakko olla viltti sängyn päällä :-D Tykästyin heti tohon tyynyyn! Mulla olikin hakusessa vaalea tyyny, joka sopisi jo valmiiksi mun sängyssä olleisiin tyynyihin ja täähän sopii niihin just eikä melkein! :-) IMG_5279
Tässä vielä kaikki kolme ihanaa yhdessä! Uudet sisustusjutut tekee mut aina iloiseksi. Voisin oikeastaan sanoa, että tuun niistä myös jollain tavalla onnelliseksi! Niin paljon mä niistä aina tykkään :-)

Mitäs te tykkäätte näistä? :-)

2 kommenttia: