sunnuntai 3. toukokuuta 2015

COMFY

Moikka kaikille! Mun vappu hurahti mukavasti Villen ja parin kaverin kanssa :-) Käytiin syömässä mäkkärissä ja sen jälkeen tsekkaamassa mikä meno kaupungissa oli. Oli tosi kiva nähdä taas tuttuja, joita ei ollut nähnyt pitkään aikaan! Mun mielestä aika kuluu ihan hirveän nopeasti. Vastahan me kaikki ysiseiskat oltiin vielä peruskoulussa joka ikinen välkkä istumassa aulassa isolla porukalla ja nyt kaikki jo menee ihan omia menojaan. Outoa kuvitella, että kesän jälkeen mullakin starttaa viimeinen vuosi lukiossa. Mitä ihmettä? Sitten pitäisi jo miettiä jatkosuunnitelmia ja mahdollisesti muuttoa pois kotoota. Onneksi mulla on aika selvät suunnitelmat, mihin aion hakea, mutta eihän sitä voi koskaan tietää, mitä tulevaisuus lopulta tuo tullessaan! Mutta oli mulla myös muutakin asiaa. Teitä lukijoita on meinaan kertynyt jo aika monta esimerkiksi Facebookin kautta, tuhannet kiitokset siitä  Toivoisin, että kertoisitte aktiivisesti teiän mielipiteitänne näistä mun postauksista ja postausideoita saa myös heittää ihan koska vaan! :-)
takki stradivarius huivi, farkut cubus kengät nike

2 kommenttia: