sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

SUNSHINE

Moikka! Oon niin innoissani siitä, että ulkona on jo aika lämmin ja kevät näyttää tulevan kovaa vauhtia! :-) Mun mielestä on ihan parasta herätä aamulla siihen kun auringonpaiste tulee läpi sälekaihtimista! Siitä tulee heti jotenkin niin paljon parempi fiilis nousta ylös uuteen päivään ja silloin oon myös paljon virkeempi heti aamusta alkaen. Oltiin eilen jo Villen kanssa sovittu, että käydään tänään vähän lenkkeilemässä Aulangolla. Ensin tehtiin siellä pieni lenkki ja sitten loppurutistukseksi vielä kohdattiin 322 porrasta aluksi juosten ja sitten vielä loput ylös raahautuen, huhhuh :-D Tasan viikon päästä muuten lähdetäänkin jo melkein koko vuosikurssin kanssa Puolaan! Kamera lähtee tietysti matkaan mukaan, joten postausta on siis luvassa reissun jälkeen. Tykkään ihan hirveesti lentokoneella matkustamisesta ja oon ihan varma, että tosta reissusta tulee aivan mahtava! Mikä olisikaan parempaa kuin matkustaa yhdessä parhaiden ystävien kanssa? Mulle on muuten tullut yksi postausidea päähän ja ajattelin nyt kysyä teidän mielipidettä sen toteuttamisesta. Eli kiinnostaisiko teitä kuulla mun näkökulmasta lukion hyvät ja huonot puolet? ruutupaita noisy may (vero moda) | turtleneck-paita, aurinkolasit bikbok | farkut cubus | kengät nike (zalando)

4 kommenttia:

  1. Ihana asukokonaisuus! ^_^

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Mua ainakin kiinnostaisi toi mielipidepostaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :-) ehkä mä sen jossain vaiheessa sitten toteutan!

      Poista