lauantai 18. huhtikuuta 2015

RÄPSYT

Tosiaan kävin eilen ottamassa ripsienpidennykset Hius- ja ripsitudio Emmalla. Tykkään lopputuloksesta ihan hirveesti! Vei taas hetken aikaa tottua siihen, että meikittömänäkin näyttää ihan ihmiseltä :-D Luulin, että jo ekana yönä pyörin niin paljon, että aamulla ripset näyttävät ihan hirveeltä, mutta onneksi olin tiedostanut, etten voi nukkua ihan naama tyynyssä tai hieroa silmiä. Matkan aikana mua ei täällä blogin puolella näy, mutta mua voi toki seurata Instagramissa nimimerkillä suskij!

6 kommenttia:

  1. Onko sulla mikä pituus ja kaarevuus?

    VastaaPoista
  2. oon tällei aika myöhässä mut mistä ostit ton sun wanhojen mekon ? aaaivan ihana, ilmoittele ihmeessä jos se ois myynnissä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mekko on itseasiassa kahden mekon yhdistelmä eli liikkeestä ei suoraan löytynyt tälläistä vaan tehtiin Tampereen Zazabellassa tilaus mun unelmamekosta! Ja en valitettavasti myy mun mekkoa, koska haluan säästää sen ja tansseissa mekon tyllihelma repesi monesta kohtaa niin pahasti, ettei se edes ole myyntikunnossa! Mutta onnea etsintöihin, toivottavasti tärppää jostain! :-) Itse ainakin selasin tosi paljon Instagramia kun mietin millaisen mekon haluun!

      Poista
  3. Paljonko ripisen laitto maksoi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilasin Emmalle ajan liikkeen avajaispäivänä, jolloin sai -50% pois hinnasta. Normaalisti ripsien laitto siis maksaa Emmalla 69e, mutta avajaispäivän johdosta laitto maksoi multa vain noin 35e :-)

      Poista