torstai 16. huhtikuuta 2015

NEW COAT

Rakkautta ensisilmäyksellä  Olin ihaillut tätä takkia jo pidemmän aikaa Sheinsiden nettisivuilla ja kun sain -10e alennuksen mille tahansa tuotteelle, niin ei mennyt kauaakaan kun kyseinen yksilö oli ostoskorissa.  Jouduin odottamaan pakettia noin kuukauden, mutta se oli kyllä sen arvoista. Tykkään hirveesti tässä takissa noista kultaisista vetoketjuista ja muutenkin takin ulkonäkö miellyttää mun silmää kovasti! Onhan valkoinen värinä tosi arka, mutta aion pitää tästä tosi hyvää huolta. Nyt kevääksi tää on mun mielestä ihan loistava hankinta! Äskön tosin ulkona satoi lunta... mutta ehkä mä tän joskus saan laittaa päälleni :-D Viikonloppu mulla meneekin sitten pakkaamisessa ja muissa valmisteluissa, koska tosiaan sunnuntaina onkin jo lähtö Puolaan. Huomenna mulla on ripsiaika, joten saan räpsytkin kuntoon matkaa varten! :-) Pientä postausta on luvassa vielä ennen matkaa, stay tuned!

2 kommenttia:

  1. Minkä koon tilasit takista? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Takista tilasin koon L vaikka käytän normaalisti kokoa M! Sheinsideltä tilatessa kannattaa meinaan ottaa yhden isompi koko kuin mitä normaalisti käyttää :-)

      Poista