maanantai 6. huhtikuuta 2015

MY FAVORITES

Dermosilin Mini Dots voidepaketti Sain tämän paketin Villen äitiltä joululahjaksi ja siitä asti nää on ollut mulla jokapäiväisessä käytössä! Parasta näissä on pieni koko ja ihanat erilaiset tuoksut. Näiden ulonäkökin miellyttää silmää kivasti :-) Mun lemppari näistä on tuo tyrnikäsivoide, se tuoksuu ihan taivaalliselle!! Bikbokin aurinkolasit Ostin nää vähän aikaa sitten Bikbokilta. Hintaa näillä oli vain 9,95e ja sain siitä vielä pois lahjakortilla jäljellä olleet 4e. Mulla on tosi paljon aurinkolaseja, mutta ne kaikki on jotain tosi vanhoja ja värikkäitä tai sitten en tykkää niistä enään ollenkaan. Tykästyin näihin heti ja päätin kiikuttaa nämä sitten kassan kautta kotiin. Sain vielä valita kassalla pussukan aurinkolaseille ja tietenkin valitsin sen, missä oli pinkkiä :-D Anttilan lasipurkki Sain tämän Nooralta ja Paavolta syntymäpäivälahjaksi. Kaikki tietää, että tykkään kaikista pienistä ja isommista sisustusjutuista, joten tää oli tosi osuva lahja mulle! Oon ihan taivaissa, jos pääsen johonkin sisustuskauppaan katselemaan, saatika sitten ostamaan niitä ihania juttuja, mitä sieltä löytyykään :-)

Longchampin Small Tote -laukku Tää on ehdottomasti mun lempilaukku! Ostin tämän Helsinki-Vantaan lentokentältä silloin, kun oltiin lähdössä Italiaan. Tää on ollut kyllä hintansa arvoinen ja oon käyttänyt tätä tosi paljon! Kun lähetään parin viikon päästä Puolaan, niin ajattelin lentokentältä katsoa, josko sieltä löytyisi tälle kaveri, mutta kylläkin vielä pienemmässä koossa :-) Kameranjalka   Bloggaajan parasystävä! Olin toivomassa kameranjalkaa joululahjaksi porukoilta, kunnes sain tietää, että meillä onkin jo kameranjalka :-D Eipä kauaa tarvinnut odottaa, että pääsin testailemaan sitä ja onhan tällä nyt paljon helpompi kuvata tiettyjä juttuja. Oon myös huomannut, että kameranjalalla saan tarkempia kuvia kuin ilman, mikä tietysti sekin on tosi hyvä juttu! Varsinkin nyt kun Noora ei asu enään kotona, niin tää kameranjalka helpottaa kummasti mun kuvailuja :-) Canon EF 50mm f/1.8 II -objektiivi  Sain mun kovasti toivoman ensimmäisen oman objektiivin kameraan joululahjaksi porukoilta. Tää oli kyllä täydellinen valinta, koska tykkään tästä ihan hirveesti ja oikeastaan käytän tätä kokoajan (paitsi silloin, kun otin tätä kuvaa, haha)! Parasta tässä on objektiivin näppärä koko ja tosi tarkat sekä hyvälaatuiset kuvat! Ennen tätä objektiivia kuvasin vain Canon EFS 18-55mm -objektiivilla ja joskus myös Canon EFS 55-250mm f/4-5.6 IS -objektiivilla.

Kuva meistä  Kuva on otettu Nooran ylppäreissä ja rakastan tätä kuvaa, koska ollaan molemmat tässä aidosti iloisia ja tuun aina hyvälle tuulelle kun katson tätä! Cubuksen Jegging Janet Mun on pakko nyt hehkuttaa näitä myös täällä blogin puolella! Mun on yleensä tosi vaikea löytää hyviä ja istuvia farkkuja ja aiemmin oonkin turvautunut oikeastaan pelkkiin Dr. Demineihin, mutta nyt yllätyin kyllä positiivisesti! Vähän aikaa sitten huomasin nuo beiget yksilöt Ideaparkin Cubuksella ja päätin sitten sovittaa niitä. Ja voin sanoa, että se oli rakkautta ensisilmäyksellä! Mun oli vielä pakko sitten myöhemmin käydä hakemassa myös nuo valkoiset ja mustat itselleni. Nää on todella mukavat jalassa ja mikä parasta, nää maksaa vain 19,95e! Suosittelen kyllä ehdottomasti sovittamaan näitä ensi kerralla, kun hakusessa on täydelliset farkut! :-)

2 kommenttia:

  1. Oon kans himoinnu Longchampin laukkua pienen ikuisuuden, siis sellasta iiihan pientä vähänniinkun kolikkopussia! Eli saatat saada musta kaverin kanssas laukkuostoksille sinne lentokentälle hahah :-D

    VastaaPoista