maanantai 23. maaliskuuta 2015

COLOR MASK


Nyt vähän erilaista postausta kun, mitä ootte multa yleensä nähnyt. Eli moni teistä on varmasti kuullut näistä Color Mask -tuotteista! Mulla oli hiusten suhteen ollut jo pitkän aikaa haaveena vähän sellainen tuhkanvaalea ja kylmempi sävy. Ja tietenkin keltaisuuden pois saaminen olisi vain plussaa! Selailin netistä eri vaihtoehtoja, millä tämän toiveen pystyisin toteuttamaan (käyn aina kampaajalla värjäyttämässä hiukset, joten kaupan hiusväri ei ollut vaihtoehto) ja lopulta sitten törmäsin näihin. Lueskelin ihmisten kokemuksia kyseisistä tuotteista ja hyvältä vaikutti!
Ensin myyjän suosittelemana ostin Sokokselta tuon pikkupurkin sävynä Platinum, mutta käytön jälkeen en huomannut muutosta mun hiuksissa. En tiedä pidinkö silloin sitä liian vähän aikaa päässä, vai mikä oikein meni pieleen. Mun hiuksethan on siis luonnonkiharat ja tosi paksut, eikä tää mun värikään ole ihan vaalea, joten tuo Platinum -sävy toimii varmasti ihan blondeilla paremmin. Noniin, sitten itse asiaan. Tein vähän lisää tiedusteluja ja sain selville, että tämä Pearl -sävy on paljon tehokkaampi kuin tuo Platinum. Eron näkee jo aineiden pigmentistä, Pearl -sävyn pigmentti on sekä tuossa shampoossa että itse maskissa tumman liilaa ja Platinum -sävyssä huomattavasti vaaleampaa. Toissapäivänä sitten testasin noita molempia yhdessä. Molemmissa mulla oli pitkät vaikutusajat, eli ensin vaahdotin kämmenien välissä shampoon ja sitten normaalisti pesin sillä hiukset. Jätin shampoon päähän ja annoin sen vaikuttaa päälle 20 minuuttia. Sitten huuhdoin sen huolellisesti pois (HUOM! Toi shampoo takuttaa tosi paljon, joten hyvä hoitoaine voi olla tarpeen). Kuivasin mun hiukset pyyhkeellä aika kuiviksi ja sitten levitin maskin päähän. En käyttänyt ollenkaan hoitoainetta shampoon ja maskin välissä, koska maski siloittaa ihanasti hiukset ja takut sain hellästi kammattua auki. Maskin annoin olla päässä noin 35 minuuttia, minkä jälkeen huuhdoin sen pois. Oon tosi tyytyväinen tähän lopputulokseen ja huomasin itse kyllä eron mun hiuksissa! Ainoa miinus oli, että toi pikkupurkki menee tosi nopeasti, koska mun hiukset on niin paksut ja ainetta täytyy laittaa hiuksiin reilusti. Onneksi näistä pikkupurkeista löytyy ne isommatkin versiot, joten no worries! :-) Tässä vielä pari kuvaa lopputuloksesta:

Mitä mieltä te ootte näistä Color Mask -tuotteista ja mitä tykkäsitte tämän tyylisestä postauksesta? :-)

4 kommenttia:

  1. Tosi kivaa vaihtelua tällaiset postaukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla, että oot tota mieltä! :-)

      Poista
  2. Tää postaus oli tosi kiva:)! Mietin, että ois myös ollu kiva nähä sun hiusten lähtötilannetta, eli miten paljon noi tuotteet itsessään vaalensi, osaatko sanoo?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-) eli siis nää tuotteet ei juurikaan vaalentanut mun hiuksia, vaan antoi sellaisen ihanan helmiäisen vivahteen mun hiuksiin! Tajusin itsekkin, että lähtötilanne olisi ollut hyvä myös kuvata, mutta ensi kerralla sitten!

      Poista