sunnuntai 15. helmikuuta 2015

THE PERFECT ONE


Kyllä, puhun nyt mun täydellisestä vanhojentanssimekosta! Wanhat on nyt ohi ja oon näiden parin viime päivän jälkeen monta uutta ja ihanaa muistoa rikkaampi. Kaikki hössötys ja panikointi oli kyllä ton kaiken arvoista! Parhainta oli se, että sain jakaa noi ikimuistoiset päivät mun parhaiden ystävien kanssa sekä tanssia oman rakkaan parina  Vaikka olinkin aivan puhki lauantaina ja jalat voimattomina, niin tekisin ton kaiken uudestaan koska vaan! Tosin jatkot olisi kyllä voinut mennä paremminkin.. :-D Torstaina ennen iltatansseja Noora kerkesi ottamaan musta ulkona kuvia, joten omistan niille tän ensimmäisen postauksen wanhoista. Teen tosiaan vielä pari erillistä postausta, koska mulla on kuvia ihan järjettömästi noilta päiviltä, enkä aatellut niitä edes yrittää tunkea yhteen postaukseen.

7 kommenttia:

  1. Oi kuinka kaunis toi sun mekkos on :3

    VastaaPoista
  2. Toi sun mekko on kyl ihan täydellinen:) Ootte ollu niiiin kauniita prinsessoja kaikki, harmi kun ei oltu näkemässä livenä!

    VastaaPoista
  3. Toi mekko on kyllä ihan älyttömän kivan näkönen ja sopii sulle ihan täydellisesti!!

    VastaaPoista
  4. Sun mekkos on aivan ihana :-) Oon itekkin haaveillu ton tyylisestä omiin vanhoihin. Mistä liikkeestä ostit?

    VastaaPoista