lauantai 6. joulukuuta 2014

TIME GOES BY SO FAST

Moikka kaikille! Ihan hirveesti on tapahtunut sen jälkeen kun viimeksi blogin puolella olin. Tän vajaan parin kuukauden aikana mulla on ollut kauheesti tekemistä, enkä halunnut kaiken muun lisäksi stressata blogiin kirjoittamisesta. Siis juttuja, joista kertoa on ollut tosi paljon, mutta en vaan oo löytänyt itteeni täältä kertomassa niistä, ennen tätä päivää! Tässä viimesen parin päivän aikana mulle tuli jo oikeastaan ikävä tätä koko touhua; kirjoittamista, kuvia ja niiden muokkaamista jne.
Seitsemän viikon sisälle mahtu isosleiri, vanhan joukkueen päättäjäis risteily, vanhan seuran päättäjäiset, uuden joukkueen toiminnan starttaus, Nooran tuparit Jyväskylässä, koeviikko, kahdet kaverien synttärit, mun omat synttärit, Semmarit, shoppailua uudessa kauppakeskus Goodmanissa, lääkärissä käynti, poskiontelotulehdus ja siihen liittyen nyt yli kuukauden kestänyt flunssa.
Eli tosiaan paljon on tapahtunut viime aikoina ja vielä tänä vuonna ois tarkoitus mm. juhlistaa mun ja Villen vuosipäivää ja heti perään pukkais joulu ja uusivuosi. En malta odottaa mitä kaikkea vuosi 2015 tuo tullessaan ;)

2 kommenttia: