torstai 16. lokakuuta 2014

SHOE LOVE


Olin jo kauan miettinyt näiden ostoa ja nyt syksyn tullen kun on ollut paljon perinteistä syyssäätä eli sateista, niin päätin mennä hunterboots.com sivulle ja valita sieltä mun omat hunterit (joita tosin olinkin jo pikkasen katsellut)! Valitsin original tour wellington- mallin mattamustana, koska halusin vähän eliminoida sitä "kumppari-fiilistä". Muutenkin nää yksilöt miellytti mun silmää, sillä näitten muoto muistutti enemmänkin ratsastussaapasta kuin kumisaapasta. Tilasin nää siis joku muutama viikko sitten, eikä kestänyt kauaakaan kun paketti jo tuli kotiovelle isossa laatikossa :-) Olin sillon ihan täpinöissäni ja oon edelleenkin tosi tyytyväinen näihin!
Mulla on pääasiassa pelkkiä mustia syyskenkiä ja olin sen takia etsiskellyt just tän värisiä biker-bootseja. Olin kyllä törmännyt moniin mustiin, mutta halusin vähän vaihtelua värimaailman suhteen, joten jatkoin etsimistä! Tilailin jokunen viikko sitten  H&M-nettisivuilta vaatteita ja samalla kurkkasin tarjolla olevia kenkiä. Nää aitoa mokkaa olevat biker-bootsit löytyivät lasten puolelta ja isoin koko oli 38, joten päätin lisätä myös nää ostoskoriin. Näitten tuleminen kesti kyllä pari viikkoa, mutta odotus palkittiin ja vihdoin nääkin saapuivat. Kyseiset kengät näyttivät aluksi aika pieniltä, mutta onneksi ne olivatkin just hyvän kokoiset!
Mulla oli tarkoitus ennen talvea vähän katsella jospa ostaisin lyhyet aidot uggit talvea varten. Uggit on jakanut tosi paljon mielipiteitä, mutta ite oon sitä mieltä, että jos ne pysyy hyvässä kunnossa eikä taitu tai väänny, niin ne on ihan hyvät ja söpöt kengät talveksi! Käytiin ostoksilla viime viikonloppuna ja Seppälässä oli muuttoale, joten vilkaisin kenkäpuolelle ja sieltä löytyi yhdet alessa olevat uggit, jotka olivat kokoa 38 :-) Nää makso 10e ja sillon aattelin, että säästän paljon rahaa jos nyt ostan nää enkä aitoja. Oon vähän kokeilun kannalla näiden suhteen, mutta jos nää ees yhden talven kestää, niin oon tyytyväinen!

Odottelen tilausta XXL.fi- sivulta, josta mulle on tulossa uusia ihania urheiluvaatteita, can't wait!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti