sunnuntai 24. elokuuta 2014

I'M NOT WASTING NO MORE TIME


Rakastan tota biisiä!! Yleensä kuuntelen jotain hyvää kappaletta monta kertaa putkeen ja sit aika nopeesti myös kyllästyn siihen, mutta tän kohdalla asia ei todellakaan oo niin. Olinpa sitten lenkillä tai just herännyt niin laitan tän soimaan ja heti tulee hyvä fiilis, ihanaa!
Oon viettänyt tänään tosi paljon aikaa puhelimella, oon nimittäin selaillut lookbookkia ja instagramia tän päivän aikana enemmän kuin pitäisi. Suunnittelin myös mun huoneen sisustusjuttuja ja tein parit lihaskunnot! Kuitenkin pääasiassa tulin lisäämään tänne tänään otetut asukuvat, enkä selittämään mitä oon tehnyt joten, there you go!

2 kommenttia:

  1. tiedätkös näistä sun kuvista tuli mieleen aivan Emily VanCamp! jotenkin sun silmät tai kasvon piirteet on aivan samanlaiset :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wou! Aijaa :o ei oo kyllä vielä kertaakaan mua verrattu kehenkään näyttelijään/laulajaan!

      Poista