torstai 8. toukokuuta 2014

GREEN AND GOLD

Otsikko muuten paljastaakin melkein värimaailman mun siskon ylppäreihin päälle tulevaan asuun. Niin ja Noorahan tosiaan eilen nää kuvat nappas musta yhdessä mun uuden lempparineuleen kanssa, jonka löysin hintaan 1,50e kirpparilta. Tykkään ihan hirveesti käydä kirppareilla ja yleensä myös löydän sieltä pari tosi kivaa ja hyväkuntoista juttua ja mikä parasta, halvalla :-)
Varmaan joskus parisen vuotta sitten oon viimeksi pitänyt mitään vihreen sävystä ja nyt multa löytyy kaapista niitä jo pari! Saattaa myös johtua näistä vaaleemmista hiuksista, sillä mun mielestä vihree menee niitten kanssa tosi hyvin yks yhteen.
Näin kevään alla oon myös saanut kunnon päähänpinttymän kirkkaan värisestä lyhyestä takista ja uskon, että en pääse siitä eroon ennen kuin sellaisen löydän! Oon jo yrittänytkin etsiä jotain kivaa sähkönsinistä tai kirkkaan punaista takkia, kuitenkin tuloksetta. Mutta ei hätää, I'll find you ;)

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! (: Mistä kirppikseltä löydät vaatteita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-) yleensä Kantolan suurkirpparilta!

      Poista