maanantai 26. toukokuuta 2014

ERIKOISPOSTAUS: WANTIES

Oon shopaholic. Rakastan vaatteita ja kenkiä. Mun tyylille ei oo oikeestaan tiettyä kaavaa, mutta jos pitäisi valita yksi sana, joka sitä kuvaa niin se ois: mietitty, koska yleensä mietin tarkkaan jo edellisenä iltana mitä paan päälleni seuraavana päivänä, enkä yhdistele vaan mitä sattuu. Mutta tottakai multakin niitä päiviä löytyy, jolloin mikään ei tunnu hyvältä ja haluun vaan olla rennoissa vaatteissa. En oikeestaan stressaa "muodissa pysymisestä", jos multa puuttuu joku tietty juttu joka on just nyt in. Pukeudun silleen miten itse haluun ja mistä tykkään. En henkilökohtaisesti siedä ollenkaan esim. sandaaleita ja nimenomaan tarkoitan niitä, jotka muistuttavat sairaanhoitajien työssään käyttämiä..
Selailen usein nettikauppoja ja nyt sitten päätin koota teille mun wanties-kollaasin, enjoy.

Reppu ois aivan täydellinen ostos näin kesän alla! Ei tarvis raahata laukkua olalla, vaan vois kulkea reppu selässä. Oon myös usein taistellut pyöräilessä laukun kanssa, joten se ongelma olis tän myötä poissa :-)
Mustat korkeevyötäröiset farkkushortsit, niitä oon yrittänyt metsästää jo monena peräkkäisenä vuotena, mutta vielä ei oo vastaan tullut just oikeita. Ne olis helppo yhdistää johonkin lyhyeen paitaan tai crop toppiin.
Täydelliset mustat sandaletit #nowordsneeded.
Kultaisia sormuksia multa ei pahemmin löydy ja tarve olis. Nooran juhliin pitäis saada jotain kultaisen kellon kaveriksi.
Uudet aurinkolasit olis tervetulleet mun kokoelmaan, koska eihän niitä koskaan voi olla liikaa, eihän?
Printti teeppari mahtuis myös mun vaatekaappiin ja tois sopivasti piristystä johonkin muuten aika basic asuun.
Kesän must-have hankinta on tietysti kukkamekko, joka sopii yhtä hyvin juhlaan kuin vapaa-aikaankin!
Oon nähnytkin tälläisen ihanuuden jo kerran, mutta silloin rahatilanne ei joustanut sen vertaa, että mun mukaan oisi lähtenyt mustavalkoraidallinen crop top.
Kun näin nää olkikorokepohjakengät (olipas pitkästi sanottu), rakastuin heti!!
Valkoinen kangaskassi korvais pikkuhiljaa mulla jo ennestään olevaa kulunutta mustaa JIMMY WHOO?-kassia.
Haluisin kesäks jotkut kivan väriset iPhone-kuoret, koska oon jo kyllästynyt kaikkiin mun vanhoihin, hups..
Viimeisenä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä tää ihana maximekko, jonka tosiaan myös sitten kävin tänään nappaamassa itelleni ;) Oon ihan rakastunut sailor-teemaan, joten tää oli senkin puolesta ihan täydellinen saalis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti