maanantai 5. toukokuuta 2014

DEEP



Kun alotin tän blogin pitämisen, halusin pääasiassa kirjoittaa itelleni. En voinut kuvitellakkaan, että joskus mun blogille tulisi 241 tykkäystä Facebookissa + kaikki muut ketkä tätä seurailee, huhhuh. Iso kiitos kaikille teille ihanille 
Mutta, vaikka se onkin tosi mahtava juttu mun mielestä ja oon ihan super ilonen siitä, niin se on aiheuttanut myös sen, että pakostakin aina kun alan kirjoittamaan tänne, niin joudun kahdesti miettimään 
Haluunko jakaa tän asian teijän kaikkien kanssa?

Oon miettinyt tätä juttua tosi paljon ja oon tullut siihen päätökseen, että kirjoitan mielummin sellasia juttuja, jotka ei niinkään kosketa mun yksityiselämää. Haluisin pitää selkeen rajan siinä mitä omia asioita tänne jaan ja mitä en. Toivottavasti en saa tätä kuulostamaan liian vakavalta, koska sitähän tää ei ole :) Tykkään tästä touhusta kyllä sen verran, että tätä jatkan vaikka musta ei olekkaan kuulunut mitään päälle kuukauteen, ups. En kuitenkaan haluu kirjoittaa blogia, koska on pakko, vaan koska haluun sitä itse tehdä. Tää pieni tauko on varmasti tehnyt ihan hyvää mulle, koska viikko sitten en millään ois halunnut avata läppärin kantta, puhumattakaan bloggerista, mutta nyt musta tuntuu ihan hyvältä.

Miltä kuulostais jos tulisitte näkemään täällä enemmänkin niitä asukuvia, viimeisimpiä ostoksia ja muita ton tapasia postauksia ja jättäisin sitten puolestaan vähän vähemmälle niitä turhia hömpötyksiä? Voisin myös pistää vireille sellaisen jutun, että joka kuukausi tekisin muiden postausten ohella myös yhden erikoispostauksen, mitä mieltä ootte? Nyt todellakin toivon teijän kommentteja suoraan tänne tai jonnekkin muualle koskien tätä "muutosta" ja muthan tosiaan löytää ask.fm:ssä nimellä susannapaappanen!

6 kommenttia:

  1. Hyvältä kuulostaa!! &kivoja kuviii!
    Mulla on kans useesti ollu ahistus, et mitä kaikkee uskallan laittaa blogiini, etenkin sillon kun "tutuilta" on tullu anonyymina kommenttii ja koulussa ollaan mulkoiltu pahasti, selän takana on puhuttu jne... Mut oon vetäny rajat blogin ja henk.koht juttujen välille ja nyt toimii ihan hyvin! Edelleen kerron blogiini liikaa, mut oon muutenki niin avoin tyyppi et niin mä vaan tykkään tehä:-D Mut hei sun postauksii ootelles, oon kaipaillu niit jo. Ps. Onnee uudelle tuutorille!!;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon taistellutkin tän asian kanssa jo jonkin aikaa ja onneksi vihdoin oon sujut sen kanssa mitä teen. Uskon kyllä, että aika yleinen ongelma bloggareille tää tällänen yksityisyyttä koskeva homma :-/
      Mut kiva kuulla, että kuulostaa hyvältä ja mua on jo kaipailtu! :-) ja kiitos kiitos :-p

      Poista
  2. Erikoispostaukset kuulostaa hyviltä! :-) Jotain diy-juttuja olis kiva nähdä ja sisustus/urheilu/kauneudenhoito ym postauksia! Ihana blogi sulla ja kiva kuulla et oot tullu takas! :-) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä!! Ja pistän nää ehdotukset ehdottomasti korvan taa :-) Ihanan piristävä kommentti, kiitos <3

      Poista
  3. Tää muutoshan kuulostaa tosi kivalta :)!

    VastaaPoista